Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Antalné Szabó Ágnes: Az anyanyelvi órák zárása retorikai és szakpedagógiai nézőpontból, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 15: (4) https://www.anyanyelv-pedagogia.hu/cikkek.php?id=986 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: Lehetőségek egy kortárs mentorprogramban, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 14: (3) =914 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: A szakszóhasználat vizsgálata az osztálytermi kontextusban magyarórák alapján, In: Ilona, Feld-Knapp (szerk.) Lexik, ELTE Eötvös József Collegium (2020) pp. 396-416. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: A megújuló Simonyi Zsigmond helyesírási verseny, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 13: (3) =858c dokumentum típusa: nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: A tanári kommunikáció fejlesztése, In: Terbe, Erika (szerk.) A tanulástámogató kommunikáció fejlesztése, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2019) pp. 127-156. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2013
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: Pragmatical and Pedagogical Analysis of Teacher's Turns in Classroom Discourse, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Questions and perspectives in education, International Research Institute (2013) pp. 30-40. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
2010
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: A tanári megnyilatkozások típusai, In: Vancóné, Kremmer Ildikó; Kozmács, István (szerk.) Közös jövőnk a nyelv I., Konstantin Filozófus Egyetem (2010) pp. 5-18. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
2006
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: A tanári beszéd empirikus kutatások tükrében, Magyar Nyelvtudományi Társaság (MNYT); ELTE BTK Magyar Nyelvtudományi és Finnugor Intézet dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 55 nyelv: magyar
2003
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: Az anyanyelvi nevelés új stratégiái, MAGYAR NYELVŐR 127: (4) pp. 407-427. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 47 nyelv: magyar URL
1995
adattárból, 2023. V. 08.
Antalné Szabó Ágnes: A szövegszemléletű grammatikatanításról, MAGYAR NYELVŐR 119: (1) pp. 34-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
az Anyanyelv-pedagógia folyóirat alapító főszerkesztője
a Magyar Nyelvtudományi Társaság Magyartanári Tagozatának elnöke
az MTA Magyar Nyelvi Bizottságának tagja
a Szemere Gyula anyanyelv-pedagógiai kutatócsoport pedagógiai vezetője
a Bölcsész tanári diskurzuskutató csoport tagja