ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2022. II. 17. Közlemények |
2021
adattárból, 2022. II. 17. |
Katalin FRIED, Judit TÖRÖK, Éva VÁSÁRHELYI: Schnittstellen im Unterricht der Geometrie und anderer Gebiete der Mathematik, In: Éva, Vásárhelyi; Johann, Sjuts (szerk.) Theoretische und empirische Analysen zum geometrischen Denken, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2021) pp. 71-92. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2020
adattárból, 2022. II. 17. |
Katalin Fried, Judit Török, Éva Vásárhelyi: Überbringen Störche Babys?, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2020) pp. 195-220. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: német URL |
2020
adattárból, 2022. II. 17. |
András Ferenc Dukán, Csaba Szabó, Éva Vásárhelyi: Logic in secondary school: From Tamás Varga's proposed curriculum to board games, In: Gabriella, Ambrus; Johann, Sjuts; Ödön, Vancsó; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Komplexer Mathematikunterricht, WTM Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien (2020) pp. 143-156. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2022. II. 17. |
Katalin Fried, Judit Török, Éva Vásárhelyi: From the concrete activity to the exact mathematics, In: Johann, Sjuts; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Auch wenn A Falsch ist, kann B wahr sein. Was wir aus Fehlern lernen können, WTM Verlag (2019) pp. 113-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2022. II. 17. |
Fried Katalin, Török Judit, Vásárhelyi Éva: Premature conjectures, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Beiträge zur Tagung des GDM Arbeitskreises „Mathematiklehren und -lernen in Ungarn”, Haxel kiadó (2019) pp. 43-56. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2022. II. 17. |
FRIED Katalin, PÁLFALVI Józsefné, TÖRÖK Judit, VÁSÁRHELYI Éva: What does complexity mean according to Tamás Varga?, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Arbeitskreis Ungarn, Haxel kiadó (2017) pp. 61-82. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2022. II. 17. |
Ambrus András, Vásárhelyi Éva: DIVIDING A SQUARE: IS IT POSSIBLE? TRY TO DO IT!, In: Hodnik-Čadež, T; Kuzle, A; Rott, B (szerk.) Problem Solving in the Mathematics Classroom, WTM Verlag (2016) pp. 61-72. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2002
adattárból, 2022. II. 17. |
Hans-Jörg Herber, Éva Vásárhelyi: Lewin's field theory as background paradigm of modern research on motivation and will (in comparison to behaviorism, psychoanalysis, Gestalt and Cognitive Psychology) Lewins Feldtheorie als Hintergrundsparadigma moderner Motivations- und Willensforschung (im Vergleich zu Behaviorismus, Psychoanalyse, Gestalt- und Kognitionspsychologie), SALZBURGER BEITRÄGE ZUR ERZIEHUNGSWISSENSCHAFT 6: (1) pp. 37-100. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: német
|
2002
adattárból, 2022. II. 17. |
Hans-Jörg Herber, Éva Vásárhelyi: The teaching model "Internal differentiation including analogies" - aspects of the development of an empirical induced model. Das Unterrichtsmodell „Innere Differenzierung einschließlich Analogiebildung“ – Aspekte einer empirisch veranlassten Modellentwicklung., SALZBURGER BEITRÄGE ZUR ERZIEHUNGSWISSENSCHAFT 6: (2) pp. 5-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: német
|
1993
adattárból, 2022. II. 17. |
Valeriu Soltan, Éva Vásárhelyi: Covering a convex body by smaller homothetic copies., GEOMETRIAE DEDICATA 45: (1) pp. 101-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 19 |
|
|