ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. I. 08. Közlemények |
2019
adattárból, 2020. I. 08. |
Wintsche Gergely: Zero - The contradiction between words and numbers, In: Johann, Sjuts; Éva, Vásárhelyi (szerk.) Auch wenn A Falsch ist, kann B wahr sein. Was wir aus Fehlern lernen können, WTM Verlag (2019) pp. 301-308. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. I. 08. |
WIntsche Gergely: Probability problems with calculators, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Beiträge zur Tagung des GDM Arbeitskreises „Mathematiklehren und -lernen in Ungarn”, Haxel kiadó (2019) pp. 127-140. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. I. 08. |
Barbarics Márta, Rózsahegyiné Vásárhelyi Éva, Wintsche Gergely: A játékok fejlesztő hatása, Eötvös Loránd Tudományegyetem dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. I. 08. |
Wintsche Gergely, Katona Dániel, Szmerka Gergely: Integrating the conclusions of Teachers' Feedback into the new Textbooks, In: Proceedings of the Second International Conference on Mathematics Textbook Research and Development, (2018) pp. 344-352. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2020. I. 08. |
Wintsche Gergely: The fundamental principles and the feedbacks of the new mathematics textbooks in Hungary, In: Korándi, József; Vásárhelyi, Éva (szerk.) Arbeitskreis Ungarn, Haxel kiadó (2016) pp. 89-96. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2020. I. 08. |
Wintsche Gergely: The Principles of the New Mathematics Textbooks in Hungary, ACTA MATHEMATICA NITRIENSIA 1: (1) pp. 183-187. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2017. III. 06. |
Varga Katalin, Kojanitz László, Dobszay Ambrus, Wintsche Gergely: Textbooks in a Knowledge-based Society, In: Szerk.: Bozsik Viola Improving Literacy Skills Across Learning. CIDREE Yearbook 2015. Budapest: Hungarian Institute for Educational Research and Development, 2015. pp. 46-61. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2006
adattárból, 2020. I. 08. |
Böröczky KJ, Réti T, Wintsche G: On the combinatorial characterization of quasicrystals, JOURNAL OF GEOMETRY AND PHYSICS 57: (1) pp. 39-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2006
adattárból, 2020. I. 08. |
Böröczky KJR, Fábián I, Wintsche G: Covering the crosspolytope by equal balls, PERIODICA MATHEMATICA HUNGARICA 53: (1-2) pp. 103-113. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2003
adattárból, 2020. I. 08. |
Böröczky KJR, Wintsche G: Covering the sphere by equal spherical balls, In: Aronov, B; Basu, S; Pach, J; Sharir, M (szerk.) Discrete and computational geometry, Springer-Verlag London Ltd (2003) pp. 235-251. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 35 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 48 |
|
|