ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. X. 14. Közlemények |
2019
adattárból, 2019. X. 25. |
Péter Szlávi, László Zsakó, Gábor Törley: Programming Theorems Have the Same Origin, Central-European Journal of New Technologies in Research, Education and Practice 1: (1) pp. 1-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2019. X. 25. |
Szlávi Péter, Törley Gábor, Zsakó László: Programming Theorems Have the Same Origin, In: Veronika, Stoffová; Roman, Horváth (szerk.) New methods and technologies in education and practice: Proceedings of XXX. DIDMATTECH 2017., Trnava University in Trnava Faculty of Education (2017) pp. 52-58. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2019. X. 25. |
Szlávi Péter, Zsakó László: The Cognitive Toolkit of Programming – Algorithmic Abstraction, Decomposition-Superposition, ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 10: (4) pp. 33-40. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2019. X. 25. |
Szlávi Péter, Zsakó László, Törley Gábor: The thinking toolkit of programming, In: Veronika, Stoffová; Zsakó, László; Szlávi, Péter (szerk.) New methods and technologies in education and practice, ELTE Informatikai Kar (2016) pp. 55-62. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2019. X. 25. |
Szlávi Péter, Zsakó László: A programozás gondolkodási eszköztára - Algoritmikus absztrakció, dekompozíció, szuperpozíció, In: Zsakó, László; Szlávi, Péter (szerk.) INFODIDACT 2016, Webdidaktika Alapítvány (2016) 16 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2019. X. 25. |
Heizlerné Bakonyi Viktória, Szlávi Péter: Evaluation of development environments from educational perspective, In: ICAI 2014: Proceedings of the 9th International Conference on Applied Informatics, vol. 1-2, Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola (EKTF) (2014) pp. 75-84. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2019. X. 25. |
Daiki Tennó, Szlávi Péter, Zsakó László: Simulation as an Education Tool, JOURNAL OF SYSTEMICS, CYBERNETICS AND INFORMATICS 13: (3) pp. 17-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2019. X. 25. |
Szlávi Péter, Zsakó László: INFODIDACT 2015, Webdidaktika Alapítvány dokumentum típusa: Könyv/Konferenciakötet nyelv: magyar
|
2008
adattárból, 2019. X. 25. |
Papp-Varga Zsuzsanna, Szlávi Péter, Zsakó László: ICT teaching methods – Programming languages, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 35: (1) pp. 163-172. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 20 nyelv: angol
|
2006
adattárból, 2019. X. 25. |
Szlavi P, Zsako L: Programming versus application, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 4226: pp. 48-58. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 11 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 35 |
|
|