Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 07. Közlemények |
2022
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter: Social selection step by step, INTERSECTIONS: EAST EUROPEAN JOURNAL OF SOCIETY AND POLITICS 8: (2) pp. 59-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter: Számít a fenntartó? Egyházi „kisgimnáziumok” és felvételizőik, EDUCATIO 31: (3) pp. 374-391. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2022. XII. 07. |
Neumann Eszter, Berényi Eszter: Roma tanulók a református általános iskolák rendszerében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (7) pp. 73-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter: A szegregációs jéghegy csúcsa, In: Fehérvári, Anikó; Széll, Krisztián (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban, 2018, L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 301-323. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter: Szabad iskolaválasztás és szegregáció, In: Fejes, József Balázs; Szűcs, Norbert (szerk.) Én vétkem, Motiváció Oktatási Egyesület (2018) pp. 57-66. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter, Erőss Gábor, Neumann Eszter: Tudás és politika, L'Harmattan Kiadó dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter: Az autonómia kormányzása, In: Berényi, Eszter; Erőss, Gábor; Neumann, Eszter (szerk.) Tudás és politika, L'Harmattan Kiadó (2013) pp. 267-298. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter, Bajomi Iván: Une expérience hongroise visant à gouverner par les nombres, In: Christian, Maroy (szerk.) L’école à l’épreuve de la performance, De Boeck Université (2013) pp. 71-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 5 nyelv: francia
|
2009
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter, Neumann Eszter: Grappling with PISA, SISIFO: EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL 4: (3) pp. 41-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 29 nyelv: angol URL |
2008
adattárból, 2022. XII. 07. |
Berényi Eszter, Berkovits Balázs, Erőss Gábor: Iskolarend, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 93 |
|
|