Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 28. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. V. 17. |
Viktória Kövecses-Gősi: Theoretical and Practical Issues of Learning Support, in Teacher Training, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 21: (8) pp. 205-223. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. V. 17. |
Kövecsesné Gősi Viktória: Tanítás-tanulás a digitális korban, Xante Librarium Kft. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2023
adattárból, 2024. V. 17. |
Kövecsesné Gősi Viktória, Makkos Anikó, Lőrincz Ildikó, Bognár Amália: Felsőoktatás - pedagógia a gyakorlatban, Széchenyi István Egyetem dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. I. 05. |
Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó, Makkos Anikó, Fehér Ágota: Emotional intelligence development in online education, In: IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (szerk.) 12th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2021), IEEE (2021) pp. 517-521. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. I. 05. |
Kövecses Gősi Viktória, Lampert Bálint, Pongrácz Attila, Lőrincz Ildikó: University Lecturers’ Distance Learning Experiences Gained during the COVID-19 Pandemic Period, In: Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (szerk.) 11th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications (CogInfoCom 2020), IEEE (2020) pp. 325-330. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. I. 05. |
Kövecsesné Gősi Viktória, Benyák Anikó: Tanító szakos hallgatók érzelmi intelligenciájának fejlődése a „Léleknek idő kell” kurzus keretében, In: Szarka, Emese (szerk.) POZITÍV PEDAGÓGIA ÉS NEVELÉS KONFERENCIAKÖTET I., Mental Focus Kft (2020) pp. 171-184. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2023. I. 05. |
Kövecsesné Gősi Viktória, Lőrincz Ildikó, Lampert Bálint: Pedagogical portfolio 3D MaxWhere virtual space, ERUDITIO - EDUCATIO 15: (4) pp. 5-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. I. 05. |
Kövecsesné Gősi Viktória: A tanítás-tanulás módszertanának szerepe a tanítóképzésben, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 18: (Különszám - Tanítóképzés a múlt és jövő metszetében) pp. 74-88. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2023. I. 05. |
Kövecsesné Dr. Gősi Viktória: Cooperative learning in VR Environment, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 15: (3) pp. 205-224. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 97 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. I. 05. |
Kövecsesné Gősi Viktória: A környezeti nevelés gyakorlata az erdei iskolában, Hazánk Könyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 118 |
|
|