Személyi adatlap
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 21.
Személyes adatok
Kontor Enikő
név Kontor Enikő
intézmény neve
doktori iskola
DE Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2015
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2022
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 1
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Alzu'Bi Rama Mohammad Omar (PhD) (2026/08)  IKGSDI
Nagy-Kercsó Katallin (PhD) (2025/08)  IKGSDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület fogyasztói magatartás, élelmiszer-marketing, táplálkozás-marketing
jelenlegi kutatásainak tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
közgazdaságtudományok
Közlemények
2022

Madarász Tamás, Kontor Enikő, Antal Emese, Kasza Gyula, Szakos Dávid, Szakály Zoltán: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: The Case of Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 19: (2) p. 1.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
URL 
2021

Fehér A., Véha M., Boros H. N., Kovács B., Kontor E., Szakály Z.: The relationship between online and offline information-seeking behaviors for healthy nutrition., INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 18: (19) 10241
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2021

Szakály Zoltán, Balogh Péter, Kontor Enikő, Gabnai Zoltán, Bai Attila: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features, ENERGIES 14: (1) 22
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
URL 
2020

Szakály Zoltán, Soós Mihály, Balsa-Budai Nikolett, Kovács Sándor, Kontor Enikő: The effect of an evaluative label on consumer perception of cheeses in Hungary, FOODS 9: (5) p. 563.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: angol
URL 
2020

Kontor Enikő, Kiss Marietta, Fehér András: Az in-store marketing innovációinak szerepe a vásárlói élmény megteremtésében és kapcsolódása a digitális térhez, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 54: (Különszám 2. Táplálkozás, egészség, vásárlások) pp. 29-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
2019

Kontor Enikő, Kovács Bence, Szakály Zoltán, Kiss Marietta: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései, STATISZTIKAI SZEMLE 97: (4) pp. 364-386.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2018

Zoltán Szakály, Enikő Kontor, Sándor Kovács, József Popp, Károly Pető, Zsolt Polereczki: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary, BRITISH FOOD JOURNAL 120: (7) pp. 1474-1488.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: angol
URL 
2018

Kontor Enikő, Szakály Zoltán, Véha Miklós, Kiss Marietta: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 5: (2) pp. 17-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
URL 
2016

Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András István: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés, TÁPLÁLKOZÁSMARKETING 3: (1) pp. 61-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
URL 
2015

Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András István: The Effect of ‘Organic’ Labels on Consumer Perception of Chocolates, ANNALS OF THE UNIVERSITY OF ORADEA ECONOMIC SCIENCE 24: (1) pp. 448-457.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:93 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
81
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
76
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
3 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
326