Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 08. Közlemények |
2020
adattárból, 2022. I. 06. |
Gavora Peter, Vaculíková Jitka, Kalenda Jan, Kálmán Orsolya, Gombos Péter, Świgost Magdalena, Bontová Andrea: Comparing metacognitive reading strategies among university students from Poland, Hungary, Slovakia and the Czech Republic, JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION 44: (7) pp. 896-910. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos Péter, Péterfi Rita, Csima Melinda, Domokos Áron: „Olvasás OK, Boomer?”, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2020: (2) pp. 5-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos Péter: A disztópiák Alkonyatjától a disztópiák alkonyáig?, KORUNK (KOLOZSVÁR) 30: (2) pp. 49-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos Péter: Kortárs szövegek tanítása felső tagozaton, STUDIA LITTERARIA 2019: (1-2) pp. 339-347. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos Péter: A gyermekirodalom nyelve(zete), GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 6: (3) pp. 148-158. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos Péter: Disztópiák diadala – disztópiák viadala, In: Kolosai, Nedda; M, Pintér Tibor (szerk.) A gyermekkultúra jelen(tőség)e, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar (2016) pp. 146-154. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos Péter, Hevérné Kanyó Andrea, Kiss Gábor: A netgeneráció olvasási attitűdje – 14–18 évesek véleménye könyvekről, olvasásról, irodalomról – egy felmérés tanulságai, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65: (1-2) pp. 52-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 32 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2010
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos P: A kötelező olvasmányoktól a szívesen olvasott könyvekig, In: Szávai, Ilona (szerk.) Az olvasás védelmében, Pont Kiadó (2010) pp. 145-151. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos P: „Nem mese ez, gyermek” – Antiutópiák a gyermekirodalomban, In: Bálint, Ágnes; Di Blasio, Barbara (szerk.) Az utópia ezer arca, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2010) pp. 172-181. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2022. I. 06. |
Gombos Péter: "Ó, mondd, te mit választanál!" : A tanár felelőssége és lehetőségei a kötelező olvasmányok kiválasztásában, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 11: (2) pp. 43-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 69 |
|
|