Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VII. 10. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter, Látics Barbara: A betűtípus és a szövegértés összefüggésének vizsgálata felső tagozatos tanulók körében, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 16: (2) pp. 1-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2023
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter, Nagyházi Bernadette: Bírósági ítéletek szövegeinek nyelvi sajátosságai = THE LINGUISTIC FEATURES OF COURT JUDGMENTS, MAGYAR NYELVŐR 147: (4) pp. 493-513. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter: What and how do Hungarian children read?, EU ESCUELA ABIERTA 23: pp. 3-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gavora Peter, Vaculíková Jitka, Kalenda Jan, Kálmán Orsolya, Gombos Péter, Świgost Magdalena, Bontová Andrea: Comparing metacognitive reading strategies among university students from Poland, Hungary, Slovakia and the Czech Republic, JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION 44: (7) pp. 896-910. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter, Péterfi Rita, Csima Melinda, Domokos Áron: Időskorúak, szeniorok olvasási kedve, olvasási palettája, olvasáshoz való viszonya, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2020: (2) pp. 5-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter: A disztópiák Alkonyatjától a disztópiák alkonyáig?, KORUNK (KOLOZSVÁR) 30: (2) pp. 49-55. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter: Disztópiák diadala – disztópiák viadala, In: Kolosai, Nedda; M, Pintér Tibor (szerk.) A gyermekkultúra jelen(tőség)e, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar (2016) pp. 146-154. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter, Hevérné Kanyó Andrea, Kiss Gábor: A netgeneráció olvasási attitűdje – 14–18 évesek véleménye könyvekről, olvasásról, irodalomról – egy felmérés tanulságai, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65: (1-2) pp. 52-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 53 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2010
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos P: A kötelező olvasmányoktól a szívesen olvasott könyvekig, In: Szávai, Ilona (szerk.) Az olvasás védelmében, Pont Kiadó (2010) pp. 145-151. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
|
2009
adattárból, 2024. VII. 10. |
Gombos Péter: "Ó, mondd, te mit választanál!" : A tanár felelőssége és lehetőségei a kötelező olvasmányok kiválasztásában, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 11: (2) pp. 43-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 118 |
|
|