ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XI. 15. Közlemények |
2018
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Lost in the maze of needs?, In: Bocz, Zsuzsa; Besznyák, Rita (szerk.) Porta Lingua 2018: Tudásmegosztás, értékközvetítés, digitalizáció – trendek a szaknyelvoktatásban és -kutatásban, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2018) dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Academic Discourse through the Millennia, In: Kenyeres, János; Illés, Éva (szerk.) Changing Perspectives, ELTE BTK Angol-Amerikai Intézet (2018) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Prospective English teachers’ acceptance of pronunciation variation in English in international contexts, NYELVVILÁG 19: pp. 120-128. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid: Spoken discourse genres in the EAP classroom, In: Bocz, Zsuzsanna (szerk.) Porta Lingua 2015, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2015) pp. 387-396. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2014
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki Dávid, Zsubrinszky Zsuzsanna: Developing a Questionnaire on Summary Writing Strategies, In: Bocz, Zsuzsanna (szerk.) Porta Lingua 2014: Szaknyelvi regiszterek és használati színterek, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2014) pp. 365-376. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki David: The Oral Academic Presentation at the Crossroads of Cultures, In: Silye, Magdolna (szerk.) Porta Lingua 2013: Innováció és nemzetközi együttműködés a szaknyelv oktatásában és kutatásában, Szaknyelvoktatók és -Kutatók Országos Egyesülete (SZOKOE) (2013) pp. 115-122. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki David: Student's thesis introductions and journal article introductions: contrastive rhetorical and linguistic observations, PORTA LINGUA 9: pp. 203-213. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2020. XI. 15. |
Veljanovszki David: Different Perceptions and Evaluations of Speech Acts in Academic Talk: A Case Study of Appropriacy in the Oral Component of an English Academic Purposes Examination, PORTA LINGUA 8: pp. 233-240. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2010
adattárból, 2020. XI. 15. |
Dávid Veljanovszki: Raising cultural awareness in the language classroom as a means of aiding learners' cognitive, psychological and social development, NYELVVILÁG 10: pp. 29-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2007
adattárból, 2020. XI. 15. |
David Veljanovszki: STUDENTS’ ACADEMIC SPEECH EVENTS AS SEEN BY STUDENTS AND TEACHERS IN A HUNGARIAN EFL SETTING, WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 1: pp. 38-53. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1 |
|
|