Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 09. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa: A digitális szövegek olvasásértésének fejlesztése elméleti és gyakorlati szempontból, In: Tolcsvai, Nagy Gábor; Laczkó, Krisztina; Tátrai, Szilárd (szerk.) Nyelv, kultúra és tudomány, Magyar Tudományos Akadémia; ELTE BTK; ELTE Eötvös Kiadó (2023) pp. 267-286. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa: A tanulói beszédidő növelése az online tanórán, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 14: (4) pp. 59-76. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa, Steklács János: Digitális szövegek olvasási folyamatának vizsgálata szemmozgáskövetéssel, In: Steklács, János (szerk.) Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban, Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar (2019) pp. 51-68. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa: A digitális szövegek olvasása és megértése, In: Terbe, Erika (szerk.) A szövegértés mint tanulási képesség fejlesztése, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2019) pp. 134-160. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa: A tanulói kommunikáció fejlesztése IKT-eszközökkel, In: Terbe, Erika (szerk.) A tanulástámogató kommunikáció fejlesztése, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2019) pp. 92-126. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa: Digitális szövegfeldolgozás, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 11: (2) pp. 66-77. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 05. |
Molnár Gábor Tamás, Gonda Zsuzsa: Digitális annotáció az irodalomtanításban - egy pilot vizsgálat eredményei, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (5-6) pp. 113-127. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa: Digitális szövegek olvasásának gyakorlatai a magyartanárképzésben, In: L., Varga Péter; Molnár, Gábor Tamás; Palkó, Gábor (szerk.) Digitális (szöveg)kultúrák a bölcsészképzésben, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar (2018) pp. 92-114. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa: Tanárjelöltek kommunikációja az IKT-osztályteremben, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 9: (2) pp. 17-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2023. XII. 05. |
Gonda Zsuzsa, Antalné Szabó Ágnes, Major Éva: Digitális szövegek olvasásának típusai és stratégiái, ELTE dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 29 |
|
|