Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 07. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor: CANVAS LMS használata az ELTE képzéseiben – oktatók támogatása, tapasztalatok, In: Szlávi, Péter; Zsakó, László (szerk.) Infodidact 2022, Webdidaktika Alapítvány (2023) pp. 7-17. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor, Tóth-Mózer Szilvia: AZ “ONLINE KURZUSOK TERVEZÉSE” CÍMŰ NYÍLT KURZUS ÚJRATERVEZÉSÉNEK ÉS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI, In: Buda, András; Molnár, György (szerk.) OKTATÁS - INFORMATIKA - PEDAGÓGIA 2022 TANULMÁNYKÖTET, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2022) pp. 103-114. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor, Tóth-Mózer Szilvia: AZ “ONLINE KURZUSOK TERVEZÉSE” CÍMŰ NYÍLT KURZUS ÚJRATERVEZÉSÉNEK ÉS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI, In: Molnár, György; Buda, András (szerk.) Oktatás - Informatika - Pedagógia 2022, Debreceni Egyetem Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2022) pp. 65-65. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor: Possibilities of Simulating Robot Generations in Public Education, CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 3: (2) pp. 1-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor, Pluhár Zsuzsa: Wandering microbits in the public education of Hungary, LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE 11913: pp. 189-199. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor, Heizlerné Bakonyi Viktória, Zsakó László: Mit mér a Logo programozási verseny?, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 73-88. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor: Akadálymentes elektronikus tananyagok fejlesztésének módszertani és technikai kérdései, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 44: (1) pp. 55-66. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2023. II. 23. |
Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László, Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Füzi Otília, Főző Attila László: A digitális írástudás fejlesztésének lehetőségei, Educatio dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2023. II. 23. |
Abonyi-Tóth Andor, Turcsányi-Szabó Márta, Tóth-Mózer Szilvia, Főző Attila László: A mobiltechnológiával támogatott tanulás és tanítás módszerei, Educatio dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 22 nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2023. II. 23. |
Turcsányi-Szabó Márta, Simon Péter, Abonyi-Tóth Andor, Ekker Nikoletta, Ruttkay Zsófia: Augmenting Experiences – a Bridge Between Two Universities, In: IEEE (szerk.) Mixed and Augmented Reality - Arts, Media, and Humanities (ISMAR-AMH), 2011 IEEE International Symposium On, IEEE (2011) pp. 7-13. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 37 |
|
|