Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 09. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: A mohácsi csata tantervi reprezentációja a dualizmus kori magyar középiskolai tantervekben, In: Pusztafalvi, Henriette; Takács, Zsuzsanna Mária (szerk.) Útitársak, Magyar Tudományos Akadémia Pécsi Területi Bizottsága (2023) pp. 287-301. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2023
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: A mohácsi csata az 1867 és 1945 közötti középiskolai történelemtankönyvekben, In: Kojanitz, László (szerk.) Korszerű történelemoktatás, Belvedere Meridionale (2023) pp. 67-85. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2023
adattárból, 2024. I. 09. |
Zsófia Molnár-Kovács: Digital Contents of Hungarian Online Databases in the Service of Historical Textbook Research, In: Katalin Kéri, Ambrusné; Krisztián, Józsa; Katalin, Kanczné Nagy (Kanczné Nagy Katalin Neveléstudomány); Anita, Tóth-Bakos; Diána, Borbélyová; Tímea, Mészáros (szerk.) 14th International Conference of J. Selye University, Selye János Egyetem (2023) pp. 157-167. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: The Distinct Features of Hungarian Secondary Schools from the Perspective of Educational Laws and Curricula between 1867 and 1918, ERUDITIO - EDUCATIO 17: (2) pp. 19-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: Online lehetőségek a történeti tankönyvkutatások forrásainak feltárásában, In: Kéri, Katalin (szerk.) Digitális és online lehetőségek, jó gyakorlatok a tanári munkában és a neveléstudományi kutatásokban : Osztatlan tanár szakos hallgatóknak és gyakorló pedagógusoknak, Pécsi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola (2021) pp. 72-86. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: A magyar tankönyvkutatások forrásdimenziói (1867-1918), Institutio Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 13 nyelv: Angol, Magyar
|
2017
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: A tankönyvkutatások dualizmus kori forrásai, Capillatus dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: Az „Európa-kép” tartalmi vizsgálata a dualizmus kori középiskolai egyetemes történelemtankönyvekben, PEDAGÓGIATÖRTÉNETI SZEMLE 2: (1–2) pp. 40-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2024. I. 09. |
Dárdai Ágnes, Dévényi Anna, Márhoffer Nikolett, Molnár-Kovács Zsófia: Tankönyvkutatás, tankönyvfejlesztés külföldön II., TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT (L.) ÚF VI: (1-2) 2015/07/06_01_02_DDMMK dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2024. I. 09. |
Molnár-Kovács Zsófia: A tankönyvkutatás magyar bibliográfiája (2000-2010), Pécsi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 15 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 57 |
|
|