Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 01. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. III. 01. |
Illés Éva, Bayyurt Yasemin, Katona László: CLIL and ELF in the ELT classroom, In: Illés, Éva; Bayyurt, Yasemin (szerk.) English as a Lingua Franca in the Language Classroom, Routledge (2023) pp. 109-127. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2024. III. 01. |
Feld-Knapp Ilona, Katona László, Kálmán Csaba, Major Éva, Öveges Enikő, Pálffy Gabriella, Perge Gabriella: Nyelvtanulással a boldogulásért, ELTE Eötvös Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. III. 01. |
Tartsayné Németh Nóra, Tiboldi Tímea, Katona László: Az intézményvezetők válaszai, In: Öveges, Enikő; Csizér, Kata (szerk.) VIZSGÁLAT A KÖZNEVELÉSBEN FOLYÓ IDEGENNYELV-OKTATÁS KERETEIRŐL ÉS HATÉKONYSÁGÁRÓL, Oktatási Hivatal (2018) pp. 29-51. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. III. 01. |
Katona László, Nóra Németh Tartsay: Ensure sustainable consumption and production patterns, In: Alan, Maley; Nik, Peachey (szerk.) Integrating global issues in the creative English language classroom: With reference to the United Nations Sustainable Development Goals, British Council (2017) pp. 121-127. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2024. III. 01. |
Dr. Katona László: Gondolatok a serdülőkről, a téves célokról, a bátorításról, és a kiutakról, In: Katona, György (szerk.) A szakmai tanárképzés múltja és jelene, Nyugat-magyarországi Egyetem Kiadó (2015) pp. 61-87. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. III. 01. |
Dr. Katona László: Alkalmazott színházi tevékenységformák alkalmazási lehetőségei az angoltanárképzésben, In: Kispálné, Horváth Mária (szerk.) Módszertani irányok a pedagógusképzés fejlesztésében Nyugat-Dunántúlon, Nyugat-magyarországi Egyetem Regionális Pedagógiai Szolgáltató és Kutató Központ (2015) pp. 241-259. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. III. 01. |
Dr. Katona László, Kollarics Tímea, Dr. Patyi Gábor: A szakmai pedagógusképzés hallgatói véleményezésének vizsgálata a módszertani megújulás érdekében, különös tekintettel a közgazdásztanár képzésre, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. III. 01. |
Dr. Katona László, Kollarics Tímea, Patyi Gábor: A szakmai pedagógusképzés hallgatói véleményezésének vizsgálata a módszertani megújulás érdekében, különös tekintettel a agrár-mérnöktanár képzésre, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2018. VIII. 01. |
Katona László: Az alkalmazott színházi tevékenységformák és az Y generáció, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 8. évfolyam: (2010/2) pp. 103-110. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2018. VIII. 01. |
Katona László: The role of theatre plays in foreign language teacher training, SPRING UNIVERSITY. CHANGING EDUCATION IN A CHANGING SOCIETY 2010/1: (2010/1) pp. 81-90. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2009
adattárból, 2018. VIII. 01. |
Buják Renáta, Katona László : Nuclear Sciences in English, Veszprém: Tudásmentor Oktató és Könyvkiadó Kft., 288 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
|
2008
adattárból, 2018. VIII. 01. |
Katona László: The investigation of a non-organic language deficit – the functional loss of a foreign language., In: Szerk.: Doina David, Szerk.: Calin Florea, Szerk.: Anisoara Pop, Szerk.: Flavia Forgaciu, Szerk.: Adriana Tomuletiu, Szerk.: Augustin Farcas The Challenges of European Integration. Cluj-Napoca: Editura Risoprint, 2008. pp. 744-754. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1 |
|
|