Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VI. 23. Közlemények |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Julianna Vig, László Révész, Mónika Kaj, Katalin Kälbli, Bernadett Svraka, Kinga Révész-Kiszela, Tamás Csányi: The Prevalence of Educational Neuromyths among Hungarian Pre-service Teachers, JOURNAL OF INTELLIGENCE 11: (2) 31 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2023
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Csányi Tamás, Kälbli Katalin, Svraka Bernadett, Révész-Kiszela Kinga, Vig Julianna: Neuromítoszok az oktatásban – tények és törekvések, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 78: (2) pp. 273-289. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar URL |
2022
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: ADHD tüneteket mutató, tanköteles korú gyermekek mozgásállapotának és iskolai alapkészségeinek vizsgálata, In: Gombocz, Orsolya; Juhász, Márta Klára; Mongyi, Norbert (szerk.) Pedagógiai változások - a változás pedagógiája IV., Pázmány Péter Katolikus Egyetem (PPKE) (2022) pp. 98-107. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Hegyi Lili, Magyar Istvánné, Révész-Kiszela Kinga: Különleges bánásmódot igénylő tanulók a köznevelésben, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 29-72. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: A Komplex Alapprogram együttnevelést támogató szemléletének megjelenése a Komplex Alapprogram Koncepciójában, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 73-85. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: A Komplex Alapprogram alprogrami foglalkozásainak szerepe az SNI Irányelv sérülésspecifikus fejlesztési területeinek, nevelési céljainak megvalósításában, In: Magyar, Istvánné (szerk.) Integráció-inklúzió Komplex Alapprogrammal, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó (2021) pp. 86-96. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2021
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: Intervenciós program hatása a tanulási- és motoros képességekre az iskolaérettség függvényében, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó (2021) pp. 299-308. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
![](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) adattárból, 2024. VI. 23. |
Révész-Kiszela Kinga: Intervenciós program hatása az iskolaérettségre a tanulási- és motoros képességek tükrében, dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 7 ![adattárból](https://doktori.hu/img/icon_pub_kpa.gif) |
|
|