Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. II. 04. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. VII. 03. |
Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Rausch Attila, Mezei Tímea, Szenczi Beáta: Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers, SAGE OPEN 14: (2) pp. 1-13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. VII. 03. |
Rausch Attila, Bacsa-Károlyi Borbála, Gulya Nikoletta: Development of Higher-Order Thinking Skills with Redmenta, Redmenta Edutech Ltd. dokumentum típusa: nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VII. 03. |
Pásztor Attila, Magyar Andrea, Pásztor-Kovács Anita, Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 59 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. VII. 03. |
Rausch Attila, Pásztor Attila: Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (2) pp. 5-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. VII. 03. |
Rausch Attila, Misley Helga: A Covid-19 járványhelyzet hatása a tanárképzés digitalizációs folyamatára, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (6) pp. 62-71. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. VII. 03. |
Jáger Borbála, Rausch Attila: A klímaváltozás oktatása nemzetközi kutatások alapján: elméleti megközelítések, hatékony módszerek és tanulási eredmények, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (3) pp. 75-92. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. VII. 03. |
Csíkos Csaba, András Szilárd, Rausch Attila, Anna Shvarts: Mathematical Learning and Its Difficulties in Eastern European Countries, In: Fritz, Annemarie; Haase, Vitor Geraldi; Räsänen, Pekka (szerk.) International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom, Springer Netherlands (2019) pp. 145-163. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2024. VII. 03. |
Attila Rausch, Attila Pásztor: Exploring the Possibilities of Online Assessment of Early Numeracy in Kindergarten, In: Berinderjeet, Kaur; Weng, Kin Ho; Tin, Lam Toh; Ban, Heng Choy (szerk.) Proceedings of the 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, International Group for the Psychology of Mathematics Education (2017) pp. 89-96. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2024. VII. 03. |
András Lőrincz, Gyöngyvér Molnár, László A Jeni, Zoltán Tősér, Attila Rausch, Jeffrey F Cohn, Benő Csapó: Towards entertaining and efficient educational games, In: NIPS 2013 Data Driven Education, Neural Information Processing Systems Foundation (2013) lorinczetal dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2024. VII. 03. |
Rausch Attila: Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemző iskolai problémája, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (11) pp. 101-116. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: magyar Teljes szöveg |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 38 |
|
|