Személyi adatlap
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. II. 04.
Személyes adatok
Rausch Attila
név Rausch Attila
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2016 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Barcin Fatma Nur (PhD) (2026/08)  NDI2-ELTE
Kutatás
kutatási terület Digitális technológia az oktatásban, digitális kompetencia. Technológia alapú mérés-értékelés. Korai numerikus készségek mérése és fejlesztése 4-8 éves korban.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2024

Fejes József Balázs, Vígh Tibor, Rausch Attila, Mezei Tímea, Szenczi Beáta: Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers, SAGE OPEN 14: (2) pp. 1-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2023

Rausch Attila, Bacsa-Károlyi Borbála, Gulya Nikoletta: Development of Higher-Order Thinking Skills with Redmenta, Redmenta Edutech Ltd.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
URL 
2022

Pásztor Attila, Magyar Andrea, Pásztor-Kovács Anita, Rausch Attila: Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning, JOURNAL OF INTELLIGENCE 10: (3) 59
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2021

Rausch Attila, Pásztor Attila: Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 9: (2) pp. 5-17.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2021

Rausch Attila, Misley Helga: A Covid-19 járványhelyzet hatása a tanárképzés digitalizációs folyamatára, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (6) pp. 62-71.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
URL 
2021

Jáger Borbála, Rausch Attila: A klímaváltozás oktatása nemzetközi kutatások alapján: elméleti megközelítések, hatékony módszerek és tanulási eredmények, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (3) pp. 75-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2019

Csíkos Csaba, András Szilárd, Rausch Attila, Anna Shvarts: Mathematical Learning and Its Difficulties in Eastern European Countries, In: Fritz, Annemarie; Haase, Vitor Geraldi; Räsänen, Pekka (szerk.) International Handbook of Mathematical Learning Difficulties: From the Laboratory to the Classroom, Springer Netherlands (2019) pp. 145-163.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2017

Attila Rausch, Attila Pásztor: Exploring the Possibilities of Online Assessment of Early Numeracy in Kindergarten, In: Berinderjeet, Kaur; Weng, Kin Ho; Tin, Lam Toh; Ban, Heng Choy (szerk.) Proceedings of the 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, International Group for the Psychology of Mathematics Education (2017) pp. 89-96.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
URL 
2013

András Lőrincz, Gyöngyvér Molnár, László A Jeni, Zoltán Tősér, Attila Rausch, Jeffrey F Cohn, Benő Csapó: Towards entertaining and efficient educational games, In: NIPS 2013 Data Driven Education, Neural Information Processing Systems Foundation (2013) lorinczetal
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2013

Rausch Attila: Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemző iskolai problémája, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 23: (11) pp. 101-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:38 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
77
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
77
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
69
Témavezetés
témavezető Csapó Benő
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2013
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2016/08
a fokozatszerzés éve 2018
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés