Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Orosz Gábor: Adult-focused Sharenting Does not Pay Out: Sharenting in Sponsored Posts Elicits Negative Ethical Attitudes if the Product is Adult-related, but not When it is Child-related, JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Zsila Ágnes, Orosz Gábor: Non-green influencers promoting sustainable consumption: Dynamic norms enhance the credibility of authentic pro-environmental posts, FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 14: 1112762 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Gáti Mirkó: Digital marketing adoption of microenterprises in a technology acceptance approach, MANAGEMENT AND MARKETING 18: (2) pp. 127-144. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Varga Renáta: A termék-influenszer összeillés és a szponzorált tartalom jelölésének együttes hatása a környezettudatos szponzorált posztok értékelésére, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. I. 05. |
Hódi Boglárka, Barkász Dominika Anna, Buvár Ágnes: “Mindegy, mit reklámoz; lényeg, hogy szeretem”, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (EMOK Különszám) pp. 7-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Szilágyi Sára Franciska, Balogh Eszter, Zsila Ágnes: COVID-19 messages in sponsored social media posts: The positive impact of influencer-brand fit and prior parasocial interaction, PLOS ONE 17: (10) p. e0276143. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes: Reklám és meggyőzési tudatosság, JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2021/1. szám) pp. 83-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes, Orosz Gábor: “Branded, biased and it wants to sell a product”, INTERNATIONAL JOURNAL OF ADVERTISING 39: (1) pp. 32-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes: A tipikus reklámok reprezentációjának hatása a szponzorált tartalmak felismerésére és értékelésére, MÉDIAKUTATÓ: MÉDIAELMÉLETI FOLYÓIRAT 20: (2) pp. 47-59. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2018
adattárból, 2024. I. 05. |
Buvár Ágnes: #Reklám, #hirdetés, #fizetett tartalom: A reklámfelismerés szerepe a reklámmal kapcsolatos attitűdök aktiválásában szponzorált tartalmak esetén, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 52: (3-4) pp. 33-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8 |
|
|