Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 10. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. I. 30. |
Kaló Tímea Galacné, Prievara Dóra Katalin, Mátó Veronika, Tarkó Klára: The Effects of COVID-19 on the Mental Health Condition of Children With Cognitive Disabilities and Their Families in Hungarian Case Study, In: Świątkiewicz-Mośny, Maria; Scavarda, Alice; Genova, Angela (szerk.) Disability Welfare Policy in Europe, Emerald Publishing Limited (2023) pp. 57-76. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. I. 30. |
Katona Zsolt, Tarkó Klára, Berki Tamás: First Aid Willingness Questionnaire for Schoolchildren: An Exploratory Factor Analysis and Correlation Study, CHILDREN-BASEL 9: (7) 955 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. I. 30. |
Sukhbaatar Batdulam, Tarkó Klára: Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model, THE QUALITATIVE REPORT 27: (8) pp. 1638-1659. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. I. 30. |
Mátó Veronika, Tarkó Klára, Lippai László, Nagymajtényi László, Paulik Edit: Psychosocial work environment risk factors among university employees - a cross-sectional study in Hungary, ZDRAVSTVENO VARSTVO 60: (1) pp. 10-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. I. 30. |
Sukhbaatar Batdulam, Tarkó Klára: Teachers’ experiences in communicating with pastoralist parents in rural Mongolia: implications for teacher education and school policy., ASIA-PACIFIC JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 48: pp. 1-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2021. I. 25. |
Lipták Mónika Zoé, Tarkó Klára: Health Education – Health Misconceptions – Teacher Training Lessons Learnt from a Hungarian Pilot Study, EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION 3: (3) pp. 10-16. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. I. 30. |
Tarkó Klára, Benkő Zsuzsanna: Unequal leisure opportunities across genders – overwhelmed women, International Journal of the Sociology of Leisure 2: (1-2) pp. 7-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. I. 30. |
Tarkó Klára: Életmódról tudományosan a mindennapokban, In: Benkő, Zsuzsanna; Lippai, László; Tarkó, Klára (szerk.) Az egészség az életünk tartópillére, Szegedi Egyetemi Kiadó – Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó (2019) pp. 79-89. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2023. I. 30. |
Tarkó Klára, Lippai László Lajos, Benkő Zsuzsanna: Evidence-Based Mental-Health Promotion For University Students – A Way Of Preventing Drop-Out, TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY 2016: (SI) pp. 261-268. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2021. I. 25. |
Zsuzsanna Benkő, Klára Tarkó: Practice-Based In Service Teacher Training In Health Promotion And Mental Health Promotion On The Basis Of Antonovsky’s Theory, TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY Special Issue for IETC, ITEC, IDEC, ITICAM: pp. 425-430. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 15 |
|
|