ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. XII. 01. Közlemények |
2020
adattárból, 2020. XII. 01. |
Visnovitz Márton, Horváth Győző: A Constructionist Approach to Learn Coding with Programming Canvases in the Web Browser, In: Tangney, Brendan; Byrne, Jake; Girvan, Carina (szerk.) CONSTRUCTIONISM 2020, s.n. (2020) pp. 129-136. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2020. XII. 01. |
József Dániel Gáspár, Martin Horváth, Győző Horváth, Zoltán Zvara: Ranking and benchmarking framework for sampling algorithms on synthetic data streams, arXiv.org 1: arXiv:2006.09895 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. XII. 01. |
Visnovitz Márton, Horváth Győző: Nevezetes felsorolók funkcionálisan, In: Szlávi, Péter; Zsakó, László (szerk.) InfoDidact 2018, Webdidaktika Alapítvány (2019) 28 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2020. XII. 01. |
Horváth Győző, Visnovitz Márton: Tesztelési módszerek webes tárgyak tanításában, In: Szlávi, Péter; Zsakó, László (szerk.) InfoDidact 2018, Webdidaktika Alapítvány (2019) 10 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2020. XII. 01. |
Visnovitz Márton, Horváth Győző: The Web - A Platform for Creation, In: Valentina, Dagienė; Eglė, Jasutė (szerk.) Constructionism 2018, Vilnius University (2018) p. 108. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2020. XII. 01. |
Horváth Győző: A web-based programming environment for introductory programming courses in higher education, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 48: pp. 23-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2020. XII. 01. |
Horváth Győző, Horváth Gyula, Zsakó László: A BÍRÓ és a MESTER - az online értékelés szerepe a programozás oktatásban, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) Mérési és értékelési módszerek az oktatásban és a pedagógusképzésben, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 89-103. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2020. XII. 01. |
Horváth Győző, Zsakó László: Quo vadis, informatics education? – Towards a more up-to-date informatics education, ACTA DIDACTICA NAPOCENSIA 10: (3) pp. 45-52. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2020. XII. 01. |
Horváth Győző, Visnovitz Márton: Egy bevezető webfejlesztési kurzus módszertani megfontolásai, In: Aradi, Bernadett; Bujdosó, Gyöngyi; Horváth, Géza; Szokol, Patrícia (szerk.) Informatika a felsőoktatásban 2017 konferencia kiadványa, Debreceni Egyetem Informatikai Kar (2017) p. 265. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. XII. 01. |
Győző Horváth, Gyula Horváth, László Zsakó: Variations on a classic task, In: Veronika, Stoffová; Zsakó, László; Szlávi, Péter (szerk.) New methods and technologies in education and practice, ELTE Informatikai Kar (2016) pp. 72-78. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 1 |
|
|