ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. I. 22. Közlemények |
2018
adattárból, 2019. IV. 09. |
STOFFOVÁ Veronika: How to Create ans How to Use Didactic Educational Software, eLearning and Software for Education x: (1) pp. 487-497. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2019. IV. 09. |
Stoffová Veronika, Végh Ladislav, Siakas Kerstin: Using Animations for Improving Learning, In: Marchbank, P; Ross, M; Staples, G; Uhomoibhi, J (szerk.) INSPIRE XXIII. Technology in Education, Southampton Solent University (2018) pp. 93-107. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2019. IV. 09. |
Végh Ladislav, Stoffová Veronika: Algorithm Animations for Teaching and Learning the Main Ideas of Basic Sortings, INFORMATICS IN EDUCATION: AN INTERNATIONAL JOURNAL 16: (1) pp. 121-140. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2019. IV. 09. |
Stoffová V.: Conceptual cybernetic model of teaching and learning, INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL MATHEMATICAL MODELING 1: (2) pp. 80-83. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2019. IV. 09. |
VÉGH Ladislav, STOFFOVÁ Veronika: An interactive animation for learning sorting algorithms:, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 1: pp. 45-62. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2019. IV. 09. |
Bekirogullari Z, Minas MY, Thambusamy RX, Stoffová Veronika: The Importance of Didactic Computer Games in the Acquisition of New Knowledge, EUROPEAN PROCEEDINGS OF SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES 16: (Rhodes) pp. 676-688. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2019. IV. 09. |
Stoffová Veronika: Didaktika informatiky v príprave budúcich učiteľov informatiky a informačnej výchovy, EDUKACJA TECHNIKA INFORMATYKA 15: (1) pp. 230-242. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: Angol, Cseh URL |
2014
adattárból, 2017. I. 24. |
STOFFA Veronika, UDVAROS József: Opportunities of visualization of object-oriented programming for learning, In: Szerk.: Veronika Stoffová New technologies in science and education : XXVI. Didmattech 2013. Győr: Nyugat-magyarországi Egyetem (NYME), 2014. pp. 142-146. 2, IIIb. New methods and technologies in subject teaching, IV. Recent problems of education - pedagogical research, V. Ecology, environmentalism, health dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2013
adattárból, 2019. IV. 09. |
Stoffová Veronika: Computer Games As A Tool For The Development Of Algorithmic Thinking, In: Zafer, Bekirogullari; Melis, Y. Minas; Roslind, X. Thambusamy (szerk.) 9th ICEEPSY The International Conference on Education and Educational Psychology, Future Academy (2013) pp. 320-331. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2017. I. 24. |
STOFFA J, STOFFOVÁ V, STOFFOVÁ M: International Term Elements in Creation of Terminology of ICT, In: Szerk.: Veronika Stoffová, Szerk.: Elżbieta Mastalerz, Szerk.: Henryk Noga XXIV DIDMATTECH 2011 : Problems in Teacher Education. Komárom: Selye János Egyetem, 2011. pp. 10-17. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|