Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 11. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovács Ivett Judit, Czachesz Erzsebet: Parental school choice and involvement in bilingual early childhood education, Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze 623: (8) pp. 61-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. XII. 19. |
Marton Vera, Kovács Ivett Judit, Czachesz Erzsébet: Inclusive bilingual early years education by means of the Reggio Emilia Approach, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (2) pp. 114-131. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 19. |
Ivett Judit Kovács, Judit Szivák, Erzsébet Czachesz: How do Master Teachers plan to renew early childhood education in Hungary?, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 11: (1) pp. 43-60. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 19. |
Ivett Judit Kovács, Czachesz Erzsébet: Mit szeretnének a szülők?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 16-37. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovacs Ivett Judit, Szivák Judit, Czachesz Erzsébet: A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 30: (9) pp. 3-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 19. |
Peák Boglárka, Czachesz Erzsébet: A nők megjelenítése és szerepe az alsó tagozatos etikatankönyvekben, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 8: (2) pp. 110-130. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2023. XII. 19. |
Kovács Ivett, Cs. Czachesz Erzsébet, Vámos Ágnes: Individual Needs Or Cultural Differences?, In: International, Association for Intercultural Education (szerk.) Another Brick in the Wall: Transforming Education, International Association for Intercultural Education (IAIE) (2020) pp. 78-98. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
|
2011
adattárból, 2023. XII. 19. |
Gordon-Győri J, Boreczky A, Czachesz E, Vámos A: Multicultural education in Hungary, In: Julia, Athena Spinthourakis; Wolfgang, Berg; Lalor, John (szerk.) Cultural Diversity in the Classroom, Springer-Verlag (2011) pp. 29-44. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
1999
adattárból, 2023. XII. 19. |
Csapó B, Czachesz E, Liiceanu A, Lázár S: Being a Minority: Hungarian Adolescents in Transylvania, Romania, In: Alsaker, FD; Flammer, A (szerk.) The Adolescent Experience, Lawrence Erlbaum Associates (1999) pp. 145-164. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
1998
adattárból, 2023. XII. 19. |
Czachesz Erzsébet: Olvasás és pedagógia, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 11 |
|
|