ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. X. 12. Közlemények |
2016
adattárból, 2016. XII. 19. |
Dávid Mária, Dorner László, Hatvani Andrea, Soltész Péter, Taskó Tünde, Soltész-Várhelyi Klára: Az IKT hatása a kognitív működésekre iskoláskorban, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1/9) pp. 165-195. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar DOI |
2016
adattárból, 2016. XII. 19. |
Dorner László, Hatvani Andrea, Taskó Tünde, Soltész Péter, Estefánné Varga Magdolna, Dávid Mária: IKT-használat 10–18 éveseknél - Egy IKT-eszközhasználati kérdőív bemutatása, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 25-56. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2016. XII. 19. |
Hatvani Andrea : Szociálpszichológiai jelenségek a többségi és kisebbségi közösségekben, Eger: Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiuma, 113 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2016. XII. 19. |
Dávid Mária, Hatvani Andrea, Héjja-Nagy Katalin : Tehetségazonosítás a pedagógiában = Identifying Gifted Students in Education, Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 28 p. (Géniusz Műhely; 1.) dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2014
adattárból, 2016. XII. 19. |
Dávid Mária, Estefánné Varga Magdolna, Hatvani Andrea, Taskó Tünde Szerk.: Estefánné Varga Magdolna: Miben más?, Eger: EKF Líceum Kiadó, 115 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2016. XII. 19. |
Taskó Tünde Anna, Hatvani Andrea, Dorner László: Az IKT használat jellegzetességei 5-12. évfolyamos tanulók körében, OKTATÁS-INFORMATIKA 2014: (1) pp. 27-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2016. XII. 19. |
Hatvani Andrea, Dorner László: Az IKT eszközhasználati szokások 11-18 éves korosztály körében, In: Szerk.: Torgyik Judit Sokszínű pedagógiai kultúra: II. Neveléstudományi és szakmódszertani konferencia. Komárno: International Research Institute, 2014. pp. 345-351. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar Teljes szöveg |
2011
adattárból, 2016. XII. 19. |
Hatvani Andrea: A tehetségfejlesztés és felzárkóztatás feladataira való felkészítés, tehetségdiagnosztika és fejlesztési módszerek elsajátítása., In: Szerk.: Estefánné Varga Magdolna Megújuló tananyagtartalmak, módszerek a kompetencialapú tanárképzésben. Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 2011. pp. 51-82. (Módszertani kiadványok) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2016. XII. 19. |
Hatvani Andrea: A pszichológiai tartalomelemzés szerepe az irodalompszichológiai vizsgálatokban., In: Szerk.: Estefánné Varga Magdolna, Szerk.: Ludányi Ágnes Tanárképzés, szociális képzés, gyermekvédelem: Tanulmányok a pszichológia, a neveléstudomány és a szociálpedagógia területéről. Eger: Eszterházy Károly Főiskola, 2010. pp. 111-123. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2016. XII. 19. |
Hatvani Andrea: Vyâvlenie latentnyh kognitivnyh struktur v literaturnyh dialogah s pomoŝ'û psihologočeskogo kontent-analiza = Emerging latent cognitive structures in literary dialogues with the help of psychological content analysis, In: Szerk.: A A Kiseleva Rekonstrukcija subʹektivnoj realʹnosti = Reconstruction of subjective reality: psichologia i lingvistika = psychology and linguistics. Kharkov: Gumanitarnyj centr, 2010. pp. 30-45. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: orosz
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 7 |
|
|