Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség; Tanulás a felsőoktatásban; A tanári tudás változása
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
Közlemények
2016
adattárból, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: A tanári tervezés tanulásának kezdeti lépései, In: Szerk.: Zsolnai Anikó, Szerk.: Kasik László A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztraktkötet. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, 2016. p. 318. 1 p. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
2015
adattárból, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: A tanári tervezés tanulásának és tanításának vizsgálata, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65: (11-12) pp. 92-106. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2012
adattárból, 2016. III. 11.
Molnár Edit Katalin, Nagy Zsuzsanna: Anyanyelvi készségek és képességek, In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 191-240. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar Teljes szöveg
2012
adattárból, 2018. XI. 13.
D Molnár Éva, Molnár Edit Katalin, Józsa Krisztián: Az olvasásvizsgálatok eredményei, In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 17-81. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar Teljes szöveg
2009
adattárból, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: Az írásbeli szövegalkotás funkciója és hatékonysága magyar egyetemista diákok dolgozatainak szövegeiben, ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2: (1) dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar
2006
adattárból, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: Olvasási képesség és iskolai tanulás, In: Szerk.: Józsa Krisztián Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Budapest: Dinasztia, 2006. pp. 43-60. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar
2002
adattárból, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: Az írásbeli szövegalkotás, In: Szerk.: Csapó B Az iskolai műveltség. Budapest: Osiris Kiadó, 2002. pp. 193-216. (Osiris tankönyvek) dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 27 nyelv: magyar
2000
adattárból, 2018. XI. 13.
Molnár Edit Katalin: A fogalmazási képesség fejlődésének mérése, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 10: (8) pp. 49-59. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.