Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2009. III. 28.
Személyes adatok
név Vasné Egri Magdolna
Elérhetőségek
drótpostacím egrimmvt.bme.hu
telefonszám +36 30 222-2413
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2002
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve BME
Jelenlegi munkahelyek
1998 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (további intézmény)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 6
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 3
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Hálózati gazdaság, kapcsolati marketing, vállalati versenyképesség, a nemzetközi versenyképesség kritériumai, online marketing, az internet hatása a vállalati marketingre.
Közlemények
2007

Vasné Egri Magdolna: E-marketing, In: Vágási Mária, Szalkai Zsuzsanna, Vasné Egri Magdolna, Petruska Ildikó Vágási Mária (szerk.) Marketingstratégia és menedzsment. Budapest: Alinea, 2007. pp. 385-404.
dokumentum típusa: Könyvfejezet/Kézikönyv része
nyelv: magyar
2007

Vasné Egri Magdolna: Marketingaktivitás elektronikus környezetben (1. rész), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (1) pp. 4-11.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2007

Vasné Egri Magdolna: Marketingaktivitás elektronikus környezetben (2. rész), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (2) pp. 51-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2006

Vasné Egri Magdolna: Marketingdöntések az internet világában, HARVARD BUSINESS MANAGER 8: (9) pp. 16-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
2005

Vasné Egri Magdolna: Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban, Budapest: Aula Kiadó, 380 p.
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2004

Vasné Egri Magdolna: Új kihívások a vállalati marketingben, In: Veress József (szerk.) A transzformáció végén. Nyíregyháza:2004. pp. 207-228.
dokumentum típusa: Könyvfejezet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2002

Vasné Egri Magdolna: Corporate Competitiveness - Conclusions of Some Investigations, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 285-301.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2002

Vasné Egri Magdolna: New Management Challenges in Marketing, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 189-202.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2001

Vasné Egri Magdolna: Vállalati versenyképesség - néhány vizsgálat tanulsága, In: Veress József (szerk.) A fejlett gazdaság vonzásában. Nyíregyháza: Stúdium, 2001. pp. 185-215.
dokumentum típusa: Könyvfejezet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2001

Vasné Egri Magdolna: Relationship Marketing and the Network Economy, SOCIETY AND ECONOMY IN CENTRAL AND EASTERN EUROPE 23: (1-2) pp. 194-209.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
37 
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
37
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
7

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )