Közlemények |
2024
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő, Sántha Kálmán, Kocsis Rita: Abduktív diagnosztikai eljárás lehetőségei a gyógypedagógiában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 34: (1) pp. 3-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2023
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő, Ambrus Attila: EGYÜTT, ÉRTÜK : A tanulási zavar diagnosztikus azonosításának új lehetőségei, Soproni Egyetem Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Az abdukció mint szakértői eljárás a tanulási zavarok felfedésében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 135-151. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: MI A JOBB, A SZEGREGÁCIÓ VAGY AZ INTEGRÁCIÓ? TÉVES KÉRDÉSFELVETÉSEK ÉS FÓKUSZTÉVESZTÉSEK A GYÓGYPEDAGÓGIÁBAN, In: Závoti, Józsefné (szerk.) A segítő pedagógia aspektusai, Soproni Egyetemi Kiadó (2022) pp. 58-70. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő, Gajdócsi Levente: Kritikai gondolkodás és történelem érettségi = Critical thinking and history examination, In: Kéri, Katalin; Kissné, Zsámboki Réka; Németh, Dóra Katalin; Pásztor, Enikő (szerk.) Egy nyelvet beszélünk? Gyermeklét és pedagógia a nyelvi, kulturális és társadalmi terek kontextusában - 15. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia (2022. április 28.) : Program és Absztraktok, Soproni Egyetemi Kiadó (2022) pp. 124-125. dokumentum típusa: nyelv: Angol, Magyar
|
2022
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Kvalitatív kutatás a gyógypedagógiai területén, In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.) Oktatás egy változó világban – Kutatás, innováció, fejlesztés, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (2022) p. 258. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: DEFICIT ÉS GYAKORLAT. MIÉRT EGYRE TÖBB, A TANULÁSI ZAVARRAL KÜZDŐ (SNI) TANULÓ?, In: Juhász, Erika; Kozma, Tamás; Tóth, Péter (szerk.) Társadalmi innováció és tanulás a digitális korban, Debreceni Egyetemi Kiadó; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2021) pp. 157-177. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: DEFICIT ÉS GYAKORLAT - MIÉRT EGYRE TÖBB AZ SNI, TANULÁSI ZAVARRAL KÜZDŐ TANULÓ?, In: Kozma, Tamás; Juhász, Erika; Tóth, Péter (szerk.) Tanulás és innováció a digitális korban, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2020) pp. 32-32. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A TANULÁSI ZAVAR ELMÉLETE ÉS DIAGNOSZTIKÁJA, In: Józsa, Krisztián (szerk.) Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira : 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia [Educational Science – Possible Answers for the Challenges of the New Millennium:13th Training and Practice International Conference on Educational Science], Szent István Egyetem (2020) pp. 209-209. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: SNI státusz, mint (kora)gyermekkori hátrány és társadalmi mobilitás akadálya, In: Magyar, Szociológiai Társaság (szerk.) Meghatározottságaink, Magyar Szociológiai Társaság (2020) pp. 77-77. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: SNI integráció az anyagi ráfordítások tükrében, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 452-468. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: TANULÁSI ZAVAROK ÉS LEMORZSOLÓDÁS – PROTEKTÍV FAKTOROK AZ SNI MÖGÖTT, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Kategóriák fogságában : A hazai SNI integráció hatásvizsgálata a pedagógus attitűd és a tanulói teljesítmény tükrében, dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Az akció alapú kutatás lehetőségei a képességvizsgálatban, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 186-186. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A tanári attitűd szerepe, kutatása a köznevelésben, In: Varga, Aranka; Andl, Helga; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2019) pp. 581-581. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Reziliencia és SNI – Tanulási zavarral küzdő középiskolások lemorzsolódásának háttérváltozói, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (9-10) pp. 57-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Diagnostical selection and change strategies in light of special educational needs and efficiency - the hungarian modell, dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: SNI INTEGRÁCIÓ AZ ANYAGI RÁFORDÍTÁSOK TÜKRÉBEN, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Az SNI integráció hatékonysága a diagnózis aspektusából, dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 4: (1-4) pp. 49-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A LESZAKADÁS VIZSGÁLATA AZ SNI-S TANULÓK KÖRÉBEN, In: Kerülő, Judit; Jenei, Teréz; Gyarmati, Imre (szerk.) XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Nyíregyházi Egyetem (2017) p. 193. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A TELJESÍTMÉNYALAPÚ LESZAKADÁS A KÖZOKTATÁSBAN – A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNY PROBLEMATIKÁJA, In: Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete (szerk.) Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA); Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) p. 239. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: BEFOGADÁS VAGY KIREKESZTÉS – INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI ÉS VÁLTOZTATÁSI STRATÉGIÁK A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNY TÜKRÉBEN, In: Magyar Nevelés-és Oktatáskutatók Egyesülete (szerk.) Innováció, kutatás, pedagógusok. HuCER 2017, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA); Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) p. 240. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Gyökerek és szárnyak, In: Sárkányné, Lengyel Mária (szerk.) Hagyomány és megújulás, Pécsi Leőwey Klára Gimnázium (2017) pp. 87-96. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Befogadás vagy kirekesztés - Intézményválasztási és változtatási stratégiák a sajátos nevelési igény tükrében., AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 3: (1-4) pp. 81-102. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A hátrányos szociális helyzet megjelenése az oktatás alrendszereiben, In: Mrázik, Julianna (szerk.) A tanulás új útjai, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2017) pp. 214-230. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 67: (3-4) pp. 16-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Az oktatási inklúzió eredete és hazai értelmezése, In: Márhoffer, Nikolett; Szekeres, Nikoletta; Szücs-Rusznak, Karolina (szerk.) Horizontok és dialógusok II. konferencianapok, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2016) pp. 146-147. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Oktatás, inkluzió és multikulturalizmus, In: Magyar Nevelés- és, Oktatáskutatók Egyesülete (szerk.) A tanulás új útjai: HuCER 2016: absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2016) pp. 191-191. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A sajátos nevelési igény megjelenése a hazai pedagógiai rendszerekben, In: Magyar Nevelés- és, Oktatáskutatók Egyesülete (szerk.) A tanulás új útjai: HuCER 2016: absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2016) pp. 192-192. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A hátrányos szociális helyzet megjelenése az oktatás "alrendszereiben", In: Magyar Nevelés- és, Oktatáskutatók Egyesülete (szerk.) A tanulás új útjai: HuCER 2016: absztrakt kötet, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2016) pp. 193-193. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A (befogadó) pedagógusattitűd fogalma és jelentősége, In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2016) p. 438. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A gyógypedagógiai képzések összevetése - német és angol intézmények gyógypedagógus képzéseinek összefoglalói, In: Kéri, Katalin (szerk.) Az európai pedagógusképzés metszetei, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar, Neveléstudományi Intézet Romológia és Nevelésszociológia Tanszék; PTE BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola (2015) pp. 97-119. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Az Oktatási inkluzió eredete és hazai értelmezése, EDUCATIO 24: (4) pp. 107-111. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: Középkori japán várak és ostromaik, VÁRAK KASTÉLYOK TEMPLOMOK: TÖRTÉNELMI ÉS ÖRÖKSÉGTURISZTIKAI FOLYÓIRAT 2015: pp. 142-145. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A sajátos nevelésiigény és a fogyatékosság kategorizálásának hazai ellentmondásai, In: Márhoffer, Nikolett; Szalacsi, Alexandra; Szücs-Rusznak, Karolina (szerk.) Horizontok és dialógusok, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 69-70. dokumentum típusa: nyelv: Angol, Magyar
|
2015
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A pedagógus attitűd hatása az inkluzió folyamatára és a tanulói tudástartalmak alakulására, In: Márhoffer, Nikolett; Szalacsi, Alexandra; Szücs-Rusznak, Karolina (szerk.) Horizontok és dialógusok, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 179-180. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 1 nyelv: Angol, Magyar
|
2014
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A tanulási zavarok hazai kategorizálásnak problémái, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1: (3) pp. 33-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar URL |
2014
adattárból, 2024. V. 19. |
Vida Gergő: A feminista pedagógia "gender" és "race" kérdései - egy könyvfejezet kapcsán, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1: (1) pp. 75-79. dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
|
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 60 |
|