Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. X. 30. Közlemények |
2018
adattárból, 2018. IV. 16. |
Csíkos Csaba, Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Hungarian vocational education teachers’ views on their pedagogical knowledge and the information sources suitable for their professional development, EMPIRICAL RESEARCH IN VOCATIONAL EDUCATION AND TRAINING 10: Paper 2. p. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2016
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa: Oktatók- és képzők szakmai tanulása és fejlesztése a munkahelyi tanulás kontextusában., In: Szerk.: Kraiciné Szokoly Mária A felnőttképzésről három generáció nézőpontjából. Budapest: Magyar Pedagógiai Társaság, 2016. pp. 147-160. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Az oktatási feladatokról és szerepekről való gondolkodás a hazai doktoranduszok körében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 4: (4) pp. 5-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2016
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: AZ INTÉZMÉNYI TÁMOGATÁS FORMÁI ÉS HASZNOSSÁGUK A DOKTORANDUSZ HALLGATÓK SZAKMAI SZOCIALIZÁCIÓJÁBAN, In: Szerk.: Buda András, Szerk.: Kiss Endre Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása: A IX. Kiss Árpád Emlékkonferencia előadásainak szerkesztett változata. Debrecen: Kiss Árpád Archívum Könyvtára; DE Neveléstudományok Intézete, 2016. pp. 178-189. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Kereszty Orsolya: Professional Development of Doctoral Students: Trends in the Literature, In: Szerk.: Berács József, Szerk.: Julia Iwinska, Szerk.: Kováts Gergely, Szerk.: Liviu Matei Central European Higher Education Cooperation Conference Proceedings. Budapest: Corvinus University of Budapest Digital Press, 2015. pp. 178-189. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa: Policy and practices:Academic development in Central_european countries., In: Szerk.: Viola Tamásová, Szerk.: Erika Juhász, Szerk.: Mihály Sári Innovation und Erneuerung im Bereich der Erwachsenenbildung in Mitteleuropa. Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, 2015. pp. 109-116. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kereszty Orsolya, Kovács Zsuzsa, Csíkos Csaba: A szakképzésben oktatók professzionális tanulásának és fejlesztésének kutatási irányai a nemzetközi szakirodalomban, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 3: pp. 21-40. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Tókos Katalin: Oktatói együttműködés a tanulás támogatásáért, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 93-108. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2013
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa: Önszabályozó tanulás - értelmezési módok a kutatási metodológiák tükrében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ : (1) pp. 124-136. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2018. IV. 16. |
Kovács Zsuzsa, Tókos Katalin: A tanulás eredményes megszervezését támogató oktatói munka fejlesztése és értékelése, In: Szerk.: Kiss Paszkál Kiválóság a felsőoktatásban: tanulási eredmény, hallgatói bevonódás és a tanítás minőségfejlesztése. Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2012. pp. 145-155. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 9 |
|
|