Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. III. 24. Közlemények |
2016
adattárból, 2017. IX. 21. |
Sass Judit, Bodnár Éva, Köpeczi-Bócz Tamás, Kiss János: Érzelmi igénybevétel a tanári pályán, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Holik Ildikó Új kutatások a neveléstudományokban 2015: Pedagógusok, tanulók, iskolák - az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa. Budapest: ELTE Eötvös Kiadó, 2016. pp. 105-111. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2017. IX. 21. |
Kiss János: A társas kultúra és önismeret jelentősége a tanári személyiség fejlesztésében –A Kelet-Magyarországi képzési gyakorlatok és a változtatás lehetőségei, In: Szerk.: Semsei Imre, Szerk.: Kovács Klára Inkluzív nevelés - inkluzív társadalom. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2016. pp. 235-267. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. IX. 21. |
Barth Anita, Nagy Ildikó, Kiss János: Comparison the Psychological Wellbeing of University Students from Hungary and Romania, PRACTICE AND THEORY IN SYSTEMS OF EDUCATION 10: (2) pp. 186-193. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2017. IX. 21. |
János Kiss, Zsuzsanna Almássy, Klára Kovács-Nagy, János Kovács: Improving Self-knowledge and Social Culture in Teacher Training – Presentation of the Present Practice and Recommendation of a Possible Model, In: Szerk.: Attila Horváth H, Szerk.: Krisztián Pálvölgyi , Szerk.: Éva Bodnár , Szerk.: Judit Sass Cross-curricular connections. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2015. pp. 51-64. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2017. IX. 21. |
Kiss János, Almássy Zsuzsanna, Kovács Klára, Kovács János: Az önismeret és társas kultúra fejlesztése a pedagógusképzésben, In: Szerk.: Horváth H Attila, Szerk.: Pálvölgyi Krisztián, Szerk.: Bodnár Éva, Szerk.: Sass Judit A tanárképzés jövőjéről. Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI), 2015. pp. 53-68. 2 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. IX. 21. |
Kiss János, Barth Anita, Takács Péter: Munkaérték preferenciák és más tényezők állandósága és változásai egyetemi hallgatók körében, In: Szerk.: Kovács Judit Szociálpszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015. pp. 97-116. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. IX. 21. |
Fábián Gergely, Lawson Thomas R, Fónai Mihály, Kiss János, Soelter Eric R: An International Comparison of the Career of Social WorkBy Students in Social Work, ACTA MEDICINAE ET SOCIOLOGICA 5: (13-14) pp. 5-26. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol Teljes szöveg |
2013
adattárból, 2017. IX. 21. |
Fónai Mihály, Kiss János: The interrelation of work-value preferences and students’ image of profession, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 3: (1) pp. 1-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2017. IX. 21. |
Kiss János: Egy nemzetközi összehasonlító vizsgálat tanulságai, In: Kiss János, Jávorné Erdei Renáta, Takács Péter Nagyító alatt: Hallgatói kutatóműhelyek nemzetközi együttműködése határok nélkül. Nyíregyháza: Debreceni Egyetem Egészségügyi Főiskolai Kar, 2013. pp. 11-28. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2013
adattárból, 2017. IX. 21. |
Orosz Hajnalka, Szabó Hajnalka, Kiss János: Ungvári és nyíregyházi egyetemi hallgatók pályaválasztási attitűdjei és pályaképének főbb értékrendi alapjai, In: Kiss János, Jávorné Erdei Renáta, Takács Péter Nagyító alatt: Hallgatói kutatóműhelyek nemzetközi együttműködése határok nélkül. Nyíregyháza: Debreceni Egyetem Egészségügyi Főiskolai Kar, 2013. pp. 109-125. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 2 |
|
|