Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Pető Ildikó: Prevenció és a koragyermekkori intervenció fontossága és hatása a későbbi évekre, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 2022: (3) pp. 53-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Testvérgondozás – felnőtt értelmi fogyatékosokat gondozó testvérek, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 7: (2) pp. 111-121. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Mit tanulhatunk a fejlődéselméletekből a matematika tanítása számára?, OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2: (2) pp. 33-61. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2020
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Röviden a fejlődési diszpraxiával kapcsolatos kérdésekről, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 6: (2) pp. 105-116. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2018
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: Súlyos-halmozottan sérült gyermekek részvétele a családi tevékenységekben, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 4: (4) pp. 83-98. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2012
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető I: Voyage: L'education inclusive en Hongrie; On the way: Inclusive education in Hungary, In: Pető, I; Akimjakova, B (szerk.) Voyage: L'education inclusive en Hongrie; On the way: Inclusive education in Hungary, S.É.C.T. Association Internationale Sciences, Éducation, Cultures, Traditions (2012) pp. 67-78. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol
2012
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető I, Ceglédi T: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. A Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE), ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 22: (11) pp. 66-82. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: magyar
2012
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó: A szenzoros feldolgozás zavara, Belvedere Meridionale dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
2004
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető Ildikó, Nagy Zita Éva: Helyzetkép a befogadó nevelésről az észak-alföldi régió általános iskoláiban, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 54: (4-5) pp. 172-190. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
2003
adattárból, 2022. XII. 01.
Pető I: Inklúzió a nevelésben, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 13: (10) p. 3. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
12
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.