Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2020. X. 25. Közlemények |
2019
adattárból, 2020. X. 25. |
Szabó Renáta Krisztina, Máth János, Sztancsik Veronika: A reziliencia és a proaktív megküzdés összefüggéseinek vizsgálata, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 19: (4) pp. 73-99. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2020. X. 25. |
Ibolya Markóczi Revák, Erzsébet Jász, Enikő Kovács, Károly Teperics, Judit Ütő Visi, János Máth: PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ KNOWLEDGE RELATED TO RENEWABLE ENERGY AND SOME OF ITS INFLUENCING FACTORS, JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION 18: (6) pp. 924-942. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2020. X. 25. |
Sztancsik Veronika, Máth János, Pék Győző: Szkizofréniával élők megbélyegzettségének mérése, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 17: (1) pp. 41-57. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2020. X. 25. |
Anett Huszti, Ibolya Revákné Markóczi, János Máth: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) (6) pp. 75-89. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2018. V. 09. |
Sztancsik Veronika, Máth János, Pék Győző: A "szkizofrénia" diagnózis jelentésének vizsgálata laikus vizsgálati személyek körében, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 15: (2) pp. 73-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar DOI |
2013
adattárból, 2018. V. 09. |
Csorsz I, Kakuk P, Molnar Mills E, Molnar P, Math J, Csabai M: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: Experiences with a narrative technique., JOURNAL OF HEALTH PSYCHOLOGY 19: (5) pp. 642-652. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol DOI |
2013
adattárból, 2018. V. 09. |
Revákné Markóczi Ibolya, Máth János, Huszti Anett, Pollner Kitti: A természettudományos problémamegoldás metakogniíciójának mérése a felsőoktatásban, MAGYAR PEDAGÓGIA 113: (4) pp. 221-241. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2013
adattárból, 2018. V. 09. |
Ceglédi Erzsébet, Máth János: Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők vizsgálata, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 4: pp. 23-46. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2018. V. 09. |
Kovács Judit, Pántya József, Bernáth Ágnes, Máth János, Hidegkuti István: „Elég-e már a rosszból?” – Az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 67: (4) pp. 653-671. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI |
2004
adattárból, 2018. V. 09. |
Inántsy-Pap Judit, Máth János: A szülőkhöz való kötődés és az óvodai társas kapcsolatok, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 59: (2) pp. 215-229. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 19 |
|
|