Hálózati gazdaság, kapcsolati marketing, vállalati versenyképesség, a nemzetközi versenyképesség kritériumai, online marketing, az internet hatása a vállalati marketingre.
Közlemények
2007
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: E-marketing, In: Vágási Mária, Szalkai Zsuzsanna, Vasné Egri Magdolna, Petruska Ildikó Vágási Mária (szerk.) Marketingstratégia és menedzsment. Budapest: Alinea, 2007. pp. 385-404. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Kézikönyv része nyelv: magyar
2007
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Marketingaktivitás elektronikus környezetben (1. rész), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (1) pp. 4-11. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2007
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Marketingaktivitás elektronikus környezetben (2. rész), MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (2) pp. 51-57. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2006
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Marketingdöntések az internet világában, HARVARD BUSINESS MANAGER 8: (9) pp. 16-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar
2005
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban, Budapest: Aula Kiadó, 380 p. dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
2004
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Új kihívások a vállalati marketingben, In: Veress József (szerk.) A transzformáció végén. Nyíregyháza:2004. pp. 207-228. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2002
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Corporate Competitiveness - Conclusions of Some Investigations, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 285-301. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2002
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: New Management Challenges in Marketing, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 189-202. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2001
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Vállalati versenyképesség - néhány vizsgálat tanulsága, In: Veress József (szerk.) A fejlett gazdaság vonzásában. Nyíregyháza: Stúdium, 2001. pp. 185-215. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2001
adattárból, 2009. III. 29.
Vasné Egri Magdolna: Relationship Marketing and the Network Economy, SOCIETY AND ECONOMY IN CENTRAL AND EASTERN EUROPE 23: (1-2) pp. 194-209. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
37
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
37
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
1
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.