Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 17. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Margitay Tihamér: Empátia és üzleti paradigma, In: Szűcs, Krisztián; Csapó, János; Jakopánecz, Eszter (szerk.) Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (2023) pp. 151-154. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hlédik Erika, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit: A kötelet húzni lehet, tolni nem, VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (7) pp. 19-30. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Hlédik Erika, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: The knowledge interconnection process, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 36: (9) pp. 1570-1584. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. XII. 19. |
Leszczyńsk Grzegorz, Mandjak Tibor, Margitay Tihamér, Zieliński Marek: The business paradigm: explanation for patterns of business interactions, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 37: (4) pp. 723-733. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Lavissière Alexandre, Hofmann Julian, Bouchery Yann, Lavissière Mary Catherine, Faury Olivier, Sohier Romain: Port marketing from a multidisciplinary perspective, TRANSPORT POLICY 84: pp. 50-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Szalkai Zsuzsanna, Neumann-Bódi Edit, Magyar Mária, Simon Judit: Emerging relationships: How are they born?, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 49: pp. 32-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 35 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Simon Judit, Szalkai Zsuzsa: A framework for the analysis of global, regional and local business networks, INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT 40: (6) pp. 822-829. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 27 nyelv: angol URL |
2011
adattárból, 2023. XII. 19. |
Gelei Andrea, Mandják Tibor: Dzsungel, vagy esőerdő: Az üzleti kapcsolatok hálózata, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Szántó Zoltán: How can economic sociology help business relationship management?, JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 25: (3) pp. 202-208. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 26 nyelv: angol URL |
1998
adattárból, 2023. XII. 19. |
Mandják Tibor, Veres Zoltán: The D-U-C model and the strategies of project marketing process, In: Halinen-Kaila, Aino; Nummela, Nina (szerk.) The 14th IMP Conference, (1998) pp. 471-490. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke független idéző közlemények száma: 82 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 221 |
|
|