|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2020
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Pozitív teljesítmény Rogers-módra, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 2020/4: pp. 1-5. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: A positive education és az inkluzív környezet lehetséges összefüggései, In: Hideg, Gabriella; Simándi, Szilvia; Virág, Irén (szerk.) Prevenció, intervenció és kompenzáció, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 67-77. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: "POZITÍV TELJESÍTMÉNY" AZ ALTERNATÍV KERETTANTERVEK VONATKOZÁSÁBAN, In: J., Bukor; P., Tóth; M., Nagy; B., Pukánszki; A., Csehiová; A., Tóth-Bakos; K., Józsa; I., Szőköl (szerk.) 11th International Conference of J. Selye University. Pedagoogical Sections, Janos Selye University (2019) pp. 91-105. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: A "pozitív pedagógia" lehetséges útjai, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 4: (1-4) pp. 25-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: A positive education néhány magyarországi úttörője, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 559-575. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Let us dream of positive pedagogy!, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 9: (3) pp. 527-538. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: A “pozitív teljesítmény” lehetséges összetevői, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) XXVII: (3) pp. 16-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: A SZAVAK FORRADALMA, AZ OKTATÁS FORRADALMA?, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Positive voices from Pécs, dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné, Sanda István Dániel: Well-being in School: Studying, Teaching, Knowledge from a Different Approach, dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Tereld más mederbe a folyót! Avagy önértékelés a tanári praxisban, In: Károly, Krisztina; Homonnay, Zoltán (szerk.) A tanulás és a tanítás értékelése, ELTE Eötvös Kiadó (2017) pp. 145-155. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: HA A VIRÁG NEM VIRÁGZIK, MIN VÁLTOZTASSUNK? – POZITÍV PSZICHOLÓGIA AZ OKTATÁSBAN, In: Éva, Borsos; Zsolt, Námesztovszki; Ferenc, Németh (szerk.) A Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar 2017-es tudományos konferenciáinak tanulmánygyűjteménye [Zbornik Radova Nachnih Konferencija Uchitel'skov Fakulteta na Magarskom Nastavnom Jeziku 2017]: Tanulmánygyűjtemény [Zbornik radova] [Book of selected papers], Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2017) pp. 282-291. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Érzelmek, motiváció és bölcsesség – avagy a pozitív oktatás ’sava és borsa’ 1 rész, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) XXIV/1: (XXIV/1) pp. 16-17. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: A pedagógia napos oldala, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 23: (9) pp. 10-12. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Érzelmek, motiváció és bölcsesség, KATEDRA: A SZLOVÁKIAI MAGYAR PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK LAPJA (DUNAJSKA STREDA) 1: (XXIV/2) pp. 8-10. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Értékítéletek és normavilágok a középiskolások szemüvegén keresztül, In: Juhász, György; Orsovics, Ivette; Nagy, Melinda (szerk.) Korszerű szemlélet a tudományban és az oktatásban = Súčasné aspekty vedy a vzdelávania, Selye János Egyetem (2016) pp. 1-455. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Pozitív pedagógia, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Tanulás és fejlődés, International Research Institute (2016) pp. 111-118. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Álmodjuk meg a pozitív pedagógiát!, In: Koncz, István; Szova, Ilona (szerk.) PEME XI. PhD Konferencia Előadásai [elektronikus dokumentum], Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (2015) pp. 150-157. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2020. VII. 25. |
Ladnai Attiláné: Positive pedagogy: Utopia or reality?, In: Ma, Maja Bjelica Andonov (szerk.) CONTEXTS, University of Novi Sad (2015) p. 32. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 0 |
|
|
|
|
|
|
|