Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. I. 05. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 02. |
Márkus Katalin P, Fajt Balázs, Dringó-Horváth Ida: Dictionary Skills in Teaching English and German as a Foreign Language in Hungary: A Questionnaire Study, INTERNATIONAL JOURNAL OF LEXICOGRAPHY 36: (2) pp. 173-194. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 02. |
M. Pintér Tibor, Bodnár Éva, Dósa Katalin, Dorner Helga, Lénárt Krisztina, Lengyelné Molnár Tünde, Gorana Misic, Ollé János, Margaryta Rymarenko, Vörös Zoltán, Dringó-Horváth Ida: Oktatásinformatikai helyzetkép a magyarországi felsőoktatásban, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 71: (3-4) pp. 54-74. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 11 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. I. 02. |
Dringó-Horváth Ida, Dombi Judit, Hülber László, Menyhei Zsófia, M. Pintér Tibor, Papp-Danka Adrienn: Az oktatásinformatika módszertana a felsőoktatásban, Károli Gáspár Református Egyetem IKT Kutatóközpontja dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv független idéző közlemények száma: 20 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. I. 02. |
Hülber László, Papp-Danka Adrienn, Dringó-Horváth Ida: A felsőoktatás digitális oktatási kultúrájának korrajza szakértői interjúk alapján, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 4: pp. 302-330. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. I. 02. |
Horváth László, Misley Helga, Hülber László, Papp-Danka Adrienn, M. Pintér Tibor, Dringó-Horváth Ida: Tanárképzők digitális kompetenciájának mérése – a DigCompEdu adaptálása a hazai felsőoktatási környezetre, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (2) pp. 5-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. I. 02. |
Dringó-Horváth Ida, Gonda Zsuzsa: Tanárjelöltek IKT-kompetenciájának jellemzői és fejlesztési lehetőségei, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 16: (2) pp. 21-48. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 31 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. I. 02. |
Dringó-Horváth Ida: IKT a tanárképzésben: a magyarországi képzőhelyek tanárképzési moduljában oktatók IKT-mutatóinak mérése, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 68: (9-10) pp. 13-41. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 13 nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. I. 02. |
Dringó-Horváth Ida: Digitális szótárak ‒ szótárdidaktika és szótárhasználati szokások, ALKALMAZOTT NYELVTUDOMÁNY 17: (ksz.) p. 1. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: magyar URL |
2012
adattárból, 2024. I. 02. |
Dringó-Horváth Ida: Lernstrategien im Umgang mit digitalen Wörterbüchern, FREMDSPRACHE DEUTSCH 46/2012: pp. 34-40. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 19 nyelv: német
|
2011
adattárból, 2024. I. 02. |
Dringó-Horváth Ida: Hogyan válasszunk elektronikus szótárat a nyelvtanuláshoz?, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 21: (6-7) pp. 141-156. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 156 |
|
|