Kárpáti Andrea, Gaul-Ács Ágnes, Tóth Alisa: Visual Literacy Development of Young Children: Nurture Above Nature, In: G., Coutts; T., Eça (szerk.) Learning Through Art: International Perspectives, International Society for Education through Art (InSEA) Publications (2020) pp. 219-238. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
2019
adattárból, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa, Kárpáti Andrea, Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és színértelmezés mérése 7-9 éves diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (1) pp. 17-28. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa, Kárpáti Andrea, Molnár Gyöngyvér: A színpercepció és a színértelmezés online mérésének lehetőségei kisiskolás korban, MAGYAR PEDAGÓGIA 117: (4) pp. 399-421. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2017
adattárból, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa: Az Én Ujságom: gyermekkép, képi ábrázolás, pedagógiai üzenetek, ÚJ KÉP: PEDAGÓGUSOK ÉS SZŰLŐK FOLYÓIRATA 19: (1-4) pp. 29-36. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2017
adattárból, 2020. VII. 22.
Tóth Alisa: A színpercepció és színértelmezés mérésnek tartalmi keretei általános iskolás diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 27: (1-12) pp. 34-47. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.