Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 16. Közlemények |
2023
adattárból, 2023. IX. 16. |
Timpe-Laughlin Veronika, Sydorenko Tetyana, Dombi Judit: Human versus machine: investigating L2 learner output in face-to-face versus fully automated role-plays, COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2023
adattárból, 2023. IX. 16. |
Timpe-Laughlin Veronika, Dombi Judit, Sydorenko Tetyana, Sasayama Shoko: L2 learners’ pragmatic output in a face-to-face vs. a computer-guided role-play task: Implications for TBLT, LANGUAGE TEACHING RESEARCH dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. IX. 16. |
Dombi Judit, Sydorenko Tetyana, Timpe-Laughlin Veronika: Common ground, cooperation, and recipient design in human-computer interactions, JOURNAL OF PRAGMATICS 193: pp. 4-20. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. IX. 16. |
Dombi Judit, Sipos Norbert, Vörös Zoltán: A megváltozott tanulási környezet digitális eszközei – hallgatói tapasztalatok a Pécsi Tudományegyetemen, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 72: (9-10) pp. 47-67. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2023. IX. 16. |
Dombi Judit: Intercultural Communicative Competence and Individual Differences, Cambridge Scholars Publishing dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2023. IX. 16. |
Dombi Judit: Email requests in an ELF academic setting, Applied Pragmatics 2: (1) pp. 54-79. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2023. IX. 16. |
Timpe-Laughlin Veronika, Dombi Judit: Exploring L2 learners' request behavior in a multi-turn conversation with a fully automated agent, INTERCULTURAL PRAGMATICS 17: (2) pp. 221-257. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. IX. 16. |
Dombi Judit: Interlanguage requests in elicited vs. naturally produced emails: A comparative study of Hungarian EFL speakers’ request realization in student-to-faculty emails, ARGUMENTUM 15: pp. 172-200. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. IX. 16. |
Veronika Timpe-Laughlin, Keelan Evanini, Ashley Green, Ian Blood, Judit Dombi, Vikram Ramanarayanan: Designing interactive, automated dialogues for L2 pragmatics learning, In: Volha, Petukhova; Ye, Tian (szerk.) Proceedings of the 21st Workshop on the Semantics and Pragmatics of Dialogue, (2017) pp. 143-152. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2023. IX. 16. |
Dombi Judit: A study on advanced EFL learners’ intercultural encounters, JOURNAL OF INTERCULTURAL COMMUNICATION 2016: (42) N_A dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 52 |
|
|