A matematikatanulási zavar.
A problémamegoldó gondolkodás fejlesztése.
Matematikai képességfejlesztés a tanítóképzésben.
A kora gyermekkori nevelés módszertana
jelenlegi kutatásainak tudományága
matematika- és számítástudományok neveléstudományok
Közlemények
2007
kézi bevitellel,
Szendrei J.- Korándi j.- Ambrus A.: La formazione degli insegnanti di matematica in Ungheria, Bollettino U.M.I., Sezione A, La Matematica nella Società e nella Cultura, Serie VIII, Vol.X-A, Dicembre 2007, 563-584 dokumentum típusa: Folyóiratcikk
2007
kézi bevitellel,
Julianna Szendrei: When the going gets tough, the tough gets going problem solving in Hungary, 1970–2007: research and theory, practice and politics, ZDM No 5-6 Springer Berlin / Heidelberg p. 443-458. dokumentum típusa: Folyóiratcikk
2007
kézi bevitellel,
Julianna Szendrei-Radnai and Judit Török: The tradition and role of proof in mathematics education in Hungary, Sense Publisher, Rotterdam dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
2007
kézi bevitellel,
Julianna Szendrei, Judit Szitányi: Intereses y sentimientos. ?Que dificuldades tiene el desarollo de la mentalización hacia las probabilidades en la escuela primaria?, UNO, Barcelona dokumentum típusa: Folyóiratcikk
2005
kézi bevitellel,
Szendrei Julianna: Gondolod, hogy egyre megy? Dialógusok a matematikatanításról., TYPOTEX, Budapest dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
2001
kézi bevitellel,
C. Neményi Eszter, Radnainé Dr. Szendrei Julianna: Matematikai füveskönyv a differenciálásról (Differenciálás a matematikatanításban), OKKER Kft., Budapest dokumentum típusa: Egyéb/Számítógépes program
1999
kézi bevitellel,
Fred Goffree, Hélia Oliviera, Maria de Lurdes Serrazina, Julianna Szendrei: Good practice. In: European Research in Mathematics Education I., Osnabrück: ForschungForschungsinstitut für Mathematikdidaktik. 149-169.p. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
1997
kézi bevitellel,
Boero, P. & Szendrei, J.: Research and Results in Mathematics Education Some Contradictory Aspects . In: Mathematics Education as a Research Domain, Kluwer: Dordrecht dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
1996
kézi bevitellel,
Julianna Szendrei: Concrete Materials in the Classroom A. J. Bishop et al.(eds). International Handbook of Mathematics Education., Kluwer Academic Publishers, Dordrecht dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
1990
kézi bevitellel,
Julianna Szendrei: Some aspects of teaching stochastics in Hungary In: Developments in School Mathematics around the World, NCTM, Reston VA: Vol. 2, pp 262-283. dokumentum típusa: Könyvfejezet/Cikk szerkesztett könyvben
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
A publikációs lista az MTMT-ben innen nem érhető el
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
70
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
7
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
70
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
21
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.