Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
Brezsnyánszky László: A pedagógia és a pszichológia együttélési formái a Debreceni Egyetemen, EDUCATIO 29: (4) pp. 606-617. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL
2019
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky László: A bölcsészből természettudományi szakossá lett tanárjelölt hallgatók 1949-ben, MAGYAR TUDOMÁNY 180: (1) pp. 110-119. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2018
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky László: A Pedagógusképzés c. folyóirat huszonöt éve és tartalmi elemzése, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2018: (1-4) pp. 18-43. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
2016
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: A Debreceni Egyetem Tanárképző Intézetének utolsó tanítványai, In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.) Interdiszciplináris pedagógia és az oktatási rendszer újraformálása, Debreceni Egyetem Neveléstudományok Intézete (2016) pp. 30-39. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
2016
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Transformations Arcing Over Changes of Regimes in the History of a University Department, HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 6: (3) pp. 23-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Kontinuitás és diszkontinuitás a debreceni egyetem pedagógia oktatóinak rekrutációjában 1940-1970., In: Németh, András; Biró, Zsuzsanna Hanna; Garai, Imre (szerk.) Neveléstudomány és tudományos elit a 20. század második felében., Gondolat Kiadó (2015) pp. 225-250. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
2009
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Bildung und Differenzierung im Schulwesen der ostungarnländischen Region, BILDUNG UND ERZIEHUNG 62: (3) pp. 331-343. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: német
2006
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: A maga vájta meder. Gondolatok a formálódó tanárképzésről, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
2004
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: Alternatívok és alternatívák. Az alternatív iskolák értelmezéséhez, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 54: (6) pp. 28-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
2002
adattárból, 2022. II. 03.
Brezsnyánszky L: A Herbart paradigma magyar neveléstani recepciója, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 12: (5) pp. 38-43. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.