Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. VI. 06. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. VI. 06. |
Hvorecky Jozef, Korenova Lilla: Quality of textbooks from the knowledge management perspective = Calidad de los libros desde laperspectiva de la gestión del conocimiento, ALTERIDAD-REVISTA DE EDUCACION 18: (2) pp. 273-284. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: Angol, Spanyol URL |
2022
adattárból, 2024. VI. 06. |
Korenova Lilla, Gurny Petr, Hvorecky Jozef, Luzek Petr, Rozehnal Petr: Virtual Reality Retooling Humanities Courses: Finance and Marketing Experience at a Czech University, APPLIED SCIENCES-BASEL 12: (19) 10170 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. VI. 06. |
Santos Vanda, Vaz-Rebelo Piedade, Bidarra Graça, Stettner Eleonóra, Guncaga Ján, Korenova Lilla: Teacher Training in the Fields of STEAM: From Physical to Digital Tools, In: Henriques, Roberto; Huang, Ray Yueh-Min; Jimoyiannis, Athanassios; Martins, Paulo; Barroso, João; Reis, Arsénio (szerk.) Technology and Innovation in Learning, Teaching and Education, Springer Netherlands (2022) pp. 171-177. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VI. 06. |
Babinská Martina, Dillingerová Monika, Korenova Lilla: Augmented Reality and Future Mathematics Teachers, In: Prodromou, Theodosia (szerk.) Augmented Reality in Educational Settings, Brill | Sense (2020) pp. 236-263. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VI. 06. |
Korenova Lilla, Kožuchová Maria, Dostál Jiří, Lavicza Zsolt: Applications of Augmented Reality Apps in Teaching Technical Skills Courses, In: Prodromou, Theodosia (szerk.) Augmented Reality in Educational Settings, Brill | Sense (2020) pp. 383-409. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VI. 06. |
Csandová Eva, Tothova Renata, Korenova Lilla: Uses of Augmented Reality in Primary Education, In: Prodromou, Theodosia (szerk.) Augmented Reality in Educational Settings, Brill | Sense (2020) pp. 80-100. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. VI. 06. |
Korenova Lilla, Zsolt Lavicza, Veress-Bágyi Ibolya: Augmented Reality Applications in Early Childhood Education, In: Prodromou, Theodosia (szerk.) Augmented Reality in Educational Settings, Brill | Sense (2020) pp. 101-119. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. VI. 06. |
Fuchsova Maria, Korenova Lilla: Visualisation in Basic Science and Engineering Education of Future Primary School Teachers in Human Biology Education Using Augmented Reality, EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATION 8: (1) pp. 92-102. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 45 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2024. VI. 06. |
Korenova L: GeoGebra in teaching of primary school mathematics, INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION 24: (3) pp. 155-160. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2024. VI. 06. |
Lilla Korenova: What to use for mathematics in high school: PC, tablet or graphing calculator?, INTERNATIONAL JOURNAL FOR TECHNOLOGY IN MATHEMATICS EDUCATION 22: (2) pp. 59-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 69 |
|
|