Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 11. Közlemények |
2021
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: Pendulum movements, Schenk Verlag dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: Issues concering education for democracy in comtemporary Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH ON HISTORY DIDACTICS HISTORY EDUCATION AND HISTORY CULTURE 5: pp. 219-242. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: Current issues concerning education for democracy in Hungary, INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH ON HISTORY DIDACTICS HISTORY EDUCATION AND HISTORY CULTURE 5: p. 13. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2020
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: A történelmi műveltség – változó történelemtanítás, In: Horák, Rita; Kovács, Cintia; Námesztovszki, Zsolt; Takács, Márta (szerk.) Új nemzedékek értékrendje, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar (2020) pp. 355-363. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2021. XI. 08. |
F. Dárdai Ágnes, Kaposi József: Változó történelemtanítás Magyarországon (1990-2020), In: F., Dárdai Ágnes; Kaposi, József; Katona, András (szerk.) A történelemt@nítás a történelemtanításért, Magyar Történelmi Társulat (2020) pp. 15-59. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: A történelmi gondolkodás és a képességfejlesztő feladatok, In: F., Dárdai Ágnes; Kaposi, József; Katona, András (szerk.) A történelemt@nítás a történelemtanításért, Magyar Történelmi Társulat (2020) pp. 163-183. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: A hazai történelemoktatás dilemmái, TÖRTÉNELEMTANÍTÁS: ONLINE TÖRTÉNELEMDIDAKTIKAI FOLYÓIRAT 11: (1-2) pp. 1-19. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: Tanítjuk vagy tanuljuk a demokráciát? Egy felmérés és tanulságai, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2019: (11-12) pp. 17-32. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2021. XI. 08. |
Kaposi József: Skills Development Tasks and the Development of Historical Thinking, In: Fehérvári, Anikó (szerk.) Curriculum, effectiveness, equity, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2016) pp. 9-22. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2021. XI. 08. |
Ágnes Fischer-Dárdai, József Kaposi: The Correction of the Bologna Reform Process. Changes in the Training of History Teachers in Hungary, In: Elisabeth, Erdmann; Wolfgang, Hasberg (szerk.) History Teacher Education, Wochenschau Verlag (2015) pp. 29-43. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 7 |
|
|