![](https://doktori.hu/img/space.gif) témavezető | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) kutatási téma | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) jelentkezési határidő | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) helyszín (magyar oldal) |
---|
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2025-01-10 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2025-01-10 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2025-01-10 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2025-01-10 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2025-01-10 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2025-01-10 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2025-01-10 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2025-01-10 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2025-01-10 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2025-01-10 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2025-01-10 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2025-01-10 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2025-01-10 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2025-01-10 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2025-01-10 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2025-01-10 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2025-01-10 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2025-01-10 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2025-01-10 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2025-01-10 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2025-01-10 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2025-01-10 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2025-01-10 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2025-01-10 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2025-01-10 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2025-01-10 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2025-01-10 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2025-01-10 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2025-01-10 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2025-01-10 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2025-01-10 | NI |
Sallay Viola | Környezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben | 2025-01-10 | NI |
Steklács János | Tanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata | 2025-01-10 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az olvasási motiváció fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében | 2025-01-10 | NI |
Szokolszky Ágnes | Az otthon és az iskola környezetpszichológiai kutatása | 2025-01-10 | NI |
Szokolszky Ágnes | Szituált tanulás, mester melletti tanulás | 2025-01-10 | NI |
Tarkó Klára | Egészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban | 2025-01-10 | NI |
Tarkó Klára | Multikulturális és interkulturális nevelés | 2025-01-10 | NI |
Tóth Edit | Rendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása | 2025-01-10 | NI |
Vidákovich Tibor | A formatív és a diagnosztikus értékelés és az iskolai munka fejlesztése | 2025-01-10 | NI |
Vidákovich Tibor | Rendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben | 2025-01-10 | NI |
Vidákovich Tibor | A hozzáadott érték értelmezése és meghatározásának lehetőségei az oktatásban | 2025-01-10 | NI |
Vidákovich Tibor | A vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata | 2025-01-10 | NI |
Vidákovich Tibor | A kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése | 2025-01-10 | NI |
Vígh Tibor | Tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése | 2025-01-10 | NI |
Vígh Tibor | Idegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése | 2025-01-10 | NI |
Kereszty Éva Sepp Róbert | A hirtelen szívhalál differenciál diagnosztikai nehézségei az igazságügyi orvostan gyakorlatában | 2024-12-31 | IOI |
Szabadfalvi József | A magyar jogbölcseleti gondolkodás a „kezdetektől” napjainkig | 2024-08-21 | B/102 |
Szabó Zsolt | A tüdő mikrocirkulációjának változásai mellkassebészeti műtétek során | 2024-12-31 | MODI |
Sólyom Péter | A világnézeti sokféleség és egyenlőség. A demokratikus politikai integráció alkotmányjogi kihívásai | 2024-08-21 | A/216 |
Sólyom Péter | Parlamenti autonómia és az emberi jogok védelme | 2024-08-21 | A/216 |
Kelemen Oguz Pócs Dávid | Facebook-alapú dohányzás leszokás támogató intervenciók magatartástudományi perspektívái | 2024-12-31 | Behsc |
Sarka Ferenc | Research on the behaviour of components made with additive technology against long-term, constant loads | 2024-12-31 | GET |
Sarka Ferenc | Research in the operating conditions of toothed elements made with additive technology | 2024-12-31 | GET |
Szávai Szabolcs Kovács György | Multi-objective optimisation of composite sandwich structures | 2024-12-31 | GET |
Vadászné Bognár Gabriella | Analysis and evaluation of coating characteristics | 2024-12-31 | GET |
Vadászné Bognár Gabriella | Similarity solutions of MHD flow in non-Newtonian power-law fluid | 2024-12-31 | GET |
Vadászné Bognár Gabriella | Tribológiai jelenségek vizsgálata | 2024-12-31 | GET |
Barzó Pál Ivaskó Lívia | A magyar és idegen nyelv agyi reprezentációjának követése nyelvtanulás közben kisgyerekekben | 2024-12-31 | Neuro |
Bencsik Krisztina | A Sclerosis multiplex pathomechanizmusa, genetikai háttere, SM betegek életminőségének vizsgálata. | 2024-12-31 | NEURO |
Engelhardt József | Neurodegenerácio és gyulladás | 2024-12-31 | NEURO |
Kincses Zsigmond Tamás | Neuroimaging módszerek a beteg és az egészséges agy vizsgálatában | 2024-12-31 | NEURO |
Klivényi Péter | Újabb terápiás lehetőségek neurodegeneratív betegségekben. | 2024-12-31 | NEURO |
Must Anita | Neurokognitív vizsgálatok non-invazív neuromodulátoros technikák és szemmozgások tükrében | 2024-12-31 | NEURO |
Németh Dezső Vécsei László | A kéregalatti struktúrák szerepe a kognícióban | 2024-12-31 | NEURO |
Németh Dezső Vécsei László | A kéregalatti struktúrák szerepe a kognícióban | 2024-12-31 | NEURO |
Párdutz Árpád | A trigeminovasculáris aktiváció állatkísérletes modelljeinek morfometriai vizsgálata | 2024-12-31 | NEURO |
Rajda Cecília | Biomarkerek vizsgálata és liquordiagnosztika sclerosis multiplexes betegeknél | 2024-12-31 | NEURO |
Szalárdy Levente | Biomarkerek és patogenetikai útvonalak vizsgálata idegsejtpusztulással járó központi idegrendszeri kórképekben | 2024-12-31 | NEURO |
Szok Délia | Hormonális fogamzásgátlás hatása a primér fejfájásbetegségekre | 2024-12-31 | NEURO |
Szok Délia | Érzelemfelismerés/érzelmi kommunikáció fájdalom szindrómákban | 2024-12-31 | NEURO |