témavezető: Józsa László
helyszín (magyar oldal): Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola helyszín rövidítés: SZE
A kutatási téma leírása:
A marketingstratégia, mint üzletpolitikát meghatározó elem elméleti vizsgálatára irányul a téma. A különféle vállalati funkcióelemek, illetve a stratégiakészítést befolyásoló tényezők egymás közötti kapcsolatait szükséges feltárni, illetve elemezni kell kölcsönhatásaikat. A kutatás célja a marketinstratégia befolyásoló, alakító tényezőinek rendszerezése, valamint ezek megjelenésének vizsgálata a gazdasági rendszerekben, azok irányításában. Az elemzésekben kiemelten kezeljük a módszertan kérdését, s annak alkalmazási adaptálhatóságát a hazai viszonyokra. Összehasonlító elemzéseket ösztönzünk a világ különböző országaival, a közös elemek elvi alapjainak értékelésére.