A doktori téma olyan kutatások számára kínál keretet, amelyek célja a professzionális, illetve a felhasználói kreativitás és interaktivitás eredményeként előálló digitális médiaszövegek elemzése, valamit az e szövegek megszületését, fogyasztását és ellenőrzését alakító társadalmi, politikai, gazdasági jogi feltételek vizsgálata. A digitális – digitális formában és digitális hálózatokon terjedő – médiaszövegek azonban számos új problémát és kutatási kérdést vetnek fel, a hitelesség biztosításának eszközeitől a személyre szabott információk társadalmi hatásain át a médiaszövegek globális ellenőrzésének lehetőségeiig és veszélyeiig. A kutatások irányulhatnak különösen a médiaszövegek létrehozásának, kulturális, gazdasági és politikai felhasználásának, e szövegek fogyasztásának, illetve ellenőrzésének társadalmi feltételeire és intézményi kereteire, az ezeket meghatározó kommunikációpolitikai döntésekre.
előírt nyelvtudás: angol felvehető hallgatók száma: 2