Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. IV. 12. Közlemények |
2021
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné, Reményi Tamás, Rosta Katalin: Szenzoros információfeldolgozás, mozgás, nyelvi képesség, Gondolat dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné: Mesterképzés a gyógypedagógiai felsőoktatásban, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 131-154.. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné: Tanulási zavar, In: Mesterházi, Zsuzsa; Szekeres, Ágota (szerk.) A nehezen tanuló gyermekek iskolai nevelése, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 68-75. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné: SNI és BTM - gyermekek/tanulók, szülők és intézmények speciális helyzetben, In: Gereben, Ferencné; Bíró, Rita; Cserti-Szauer, Csilla; Egri, Tímea; Garai, Szilvia; Hegedüs-Beleznai, Csilla; Katona, Vanda; Lénárt, Zoltán; Sándor, Anikó; Radványi, Katalin; Sósné, Pintye Mária; Szekeres, Ágota (szerk.) Gyógypedagógia dialógusban, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar; Magyar Gyógypedagógusok Egyesülete (MAGYE) (2018) pp. 12-17. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné: Teremtő erő - művészet-terápia-gyógyító pedagógia, FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 28: (1-2) pp. 11-18. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2021. XI. 18. |
Reményi Tamás, Rega Schaefgen, Gereben Ferencné: A szenzoros integrációs terápiák alkalmazása a gyógypedagógiai fejlesztő munka gyakorlatában (2.rész), GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 43: (2) pp. 146-155. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné, Fehérné Kovács Zsuzsa, Kas Bence, Mészáros Andrea: Beszéd- és nyelvi zavart mutató (beszédfogyatékos) gyermekek, tanulók komplex vizsgálatának diagnosztikus protokollja, In: Torda, Ágnes (szerk.) Diagnosztikus protokollok kézikönyve, Educatio (2014) pp. 5-81. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2013
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné: Klinikai gyógypedagógia, GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 41: (Különszám) pp. 31-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2021. XI. 18. |
Gereben Ferencné: Diagnosztika és gyógypedagógia, In: Gordosné, Dr. Szabó Anna (szerk.) Gyógyító pedagógia. Nevelés és terápia. - 2. kiadás, Medicina Könyvkiadó (2012) pp. 87-105. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2021. XI. 18. |
Mesterházi Zsuzsanna, Gereben Ferencné: A tanulási nehézségek a nehezen tanuló gyermek, In: Báthory, Z; Falus, I (szerk.) Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2001, Osiris Kiadó (2001) pp. 333-351. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 9 |
|
|