Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. V. 21. Közlemények |
2024
adattárból, 2024. V. 21. |
Monika Pogátsnik, Péter Tóth, Kinga Horváth: The Development of Engineering Students' Analogical Reasoning, ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 21: (8) pp. 169-188. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2024. V. 21. |
Módné Takács Judit, Pogátsnik Monika, Kersánszki Tamás: Improving Soft Skills and Motivation with Gamification in Engineering Education, In: Auer, Michael E.; Hortsch, Hanno; Michler, Oliver; Köhler, Thomas (szerk.) Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education, Springer Netherlands (2022) pp. 823-834. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. V. 21. |
Módné Takács Judit, Pogátsnik Monika: The online learning from the students’ perspective, In: IEEE (szerk.) 2021 IEEE 19th World Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics (SAMI), IEEE Hungary Section (2021) pp. 00027-00032. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. V. 21. |
Pogátsnik Monika: Dual education: connecting education and the labor market, OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 8: (3) pp. 304-313. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. V. 21. |
Pogatsnik Monika, Bodane Kendrovics Rita: Communication and Reading Comprehension among Informatics and Engineering Students, In: IEEE (szerk.) IEEE 18th World Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics (SAMI 2020), IEEE (2020) pp. 235-240. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 9 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. V. 21. |
Pogátsnik Monika: The Impact of Dual Higher Education on the Development of Non-Cognitive Skills, In: Gergely, Kováts; Zoltán, Rónay (szerk.) In search of excellence in higher education, Corvinus University of Budapest Digital Press (2019) pp. 179-190. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 16 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2024. V. 21. |
Pogatsnik Monika: Measuring Problem Solving Skills of Informatics and Engineering Students, In: Szakál, Anikó (szerk.) IEEE Joint 19th International Symposium on Computational Intelligence and Informatics and 7th IEEE International Conference on Recent Achievements in Mechatronics, Automation, Computer Sciences and Robotics : CINTI-MACRo 2019, IEEE Hungary Section (2019) pp. 93-98. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 8 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2024. V. 21. |
Pogátsnik Monika: A munka alapú tanulás hatása a nem kognitív készségek fejlődésére a mérnökképzésben, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 150-166. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. V. 21. |
Pogatsnik Monika: Dual Education: The Win-Win Model of Collaboration between Universities and Industry, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING PEDAGOGY 8: (3) pp. 145-152. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 50 nyelv: angol URL |
2016
adattárból, 2024. V. 21. |
Ildikó Holik, Monika Pogátsnik: An Investigation of the Effectiveness of Dual Learning Students, Majoring in Information Technology Engineering, ÓBUDA UNIVERSITY E-BULLETIN 6: (2) pp. 33-39. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 136 |
|
|