|
|
|
Hallgatói adatlap |
Nyomtatási képKözlemények |
2022
adattárból, 2022. XII. 07. |
Grigas Vincas, Mierzecka Anna, Tomori Tímea, Koltay Tibor: Secondary School Teachers’ Attitudes to Information Literacy in Hungary, Lithuania and Poland, In: Kos, Denis; Boustany, Joumana; Ünal, Yurdagül; Špiranec, Sonja; Kurbanoğlu, Serap (szerk.) Information Literacy in a Post-Truth Era, Springer International Publishing (2022) pp. 688-697. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2022. XII. 07. |
Minya Károly, Sebestyén Zsolt, Tomori Tímea: Elmélet - módszer - gyakorlat, Nyíregyházi Egyetem Nyelv- és Irodalomtudományi Intézet dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2022
adattárból, 2022. XII. 07. |
Tomori Tímea: Középiskolai összehasonlító tantervvizsgálatok az ajánlott munkaformák és módszertanok tekintetében, In: Minya, Károly; Sebestyén, Zsolt; Tomori, Tímea (szerk.) Elmélet - módszer - gyakorlat, Nyíregyházi Egyetem Nyelv- és Irodalomtudományi Intézet (2022) pp. 26-33. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2022. XII. 07. |
Tomori Tímea: Kommunikáció mint kereszttantervi kompetencia az iskolapedagógiában : A pilot kutatás, ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 44: pp. 69-88. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2022. XII. 07. |
Tomori Tímea: A személyes kommunikációs kompetencia megjelenése a tantervekben, DUNAKAVICS 8: (6) pp. 53-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar Teljes szöveg |
2019
adattárból, 2022. XII. 07. |
Grigas Vincas, Mierzecka Anna, Tomori Tímea, Koltay Tibor: Secondary School Teachers’ Attitudes to Information Literacy: A Study of A Questionnaire Validity, In: Serap, Kurbanoğlu; Sonja, Špiranec; Yurdagül, Ünal; Joumana, Boustany; Maija-Leena, Huotari; Esther, S Grassian; Diane, Mizrachi; Loriene, Roy (szerk.) Information Literacy in Everyday Life, Springer International Publishing (2019) pp. 357-368. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2022. XII. 07. |
Tomori Tímea: Nemzedékelméletek a neveléstudomány szemszögéből. Változó generációk, változó módszertani kultúra, In: Hulyák-Tomesz, Tímea (szerk.) Generációs kérdések a kommunikációs készségfejlesztésben, Hungarovox Kiadó (2019) pp. 103-115. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2022. XII. 07. |
Tomori Tímea: "Módszertanok" és elméletek a pedagógiai munkában - egykor és ma, In: Balázs, László; H, Tomesz Tímea (szerk.) Utak és útkereszteződések., EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 101-105. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2022. XII. 07. |
Tomori Tímea: Merre Tart(hat) az iskola? Az információs műveltség korának lehetőségei az oktatási kultúrában, SÁROSPATAKI PEDAGÓGIAI FÜZETEK 2018: (27) pp. 231-243. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2022. XII. 07. |
Tomori Tímea: Új tantárgy a szakiskolai oktatásban: Kommunikáció – magyar, In: Andok, Mónika (szerk.) A kommunikációs készségfejlesztés eszköztára, Hungarovox Kiadó (2015) pp. 109-119. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 2 |
|
|
|
|
|
|
|