|
|
|
Személyi adatlap |
Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL
Közlemények |
2020
adattárból, 2020. III. 31. |
Vámos Ágnes, Kálmán Orsolya, Bajzáth Angéla, Rónay Zoltán, Rapos Nóra: A különböző ágazatokra jellemző professzionalizálódás tanulságai a pedagógus folyamatos szakmai fejlődésének, tanulásának megértésében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 7-27. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2020. III. 31. |
Kovács Ivett, Czachesz Erzsébet, Vámos Ágnes: Individual Needs Or Cultural Differences?, In: Another Brick in the Wall: Transforming Education, (2019) pp. 121-121. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2020. III. 31. |
Gresz Á., Ozsvárt B., Gőbl G., Koller Á., Vámos Á., Vámos Z.: Élménypedagógiai oktatás az újraélesztés készségeire gyakorolt hatása a tanárképzésben résztvevő laikus egyetemi hallgatók körében, In: XVIII. Magyar Sürgősségi Orvostani Kongresszus, (2019) p. 14. dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2020. III. 31. |
Vámos Ágnes: Oktatáspolitika, nyelvpolitika, tannyelv-politika 1945-1989 között. 312-334.old., In: Baska, Gabriella; Hegedűs, Judit; Szabó, Zoltán András (szerk.) Visszhangzó századok. Tanulmányok, ünnepi írások Szabolcs Éva tiszteletére, L'Harmattan Kiadó (2019) pp. 312-334. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2020. III. 31. |
Vamos Agnes: Hungarian-Russian bilingual schools in Hungary during the Soviet occupation (1945-1989), PAEDAGOGICA HISTORICA 54: (3) pp. 301-319. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2008
adattárból, 2020. III. 31. |
Vámos Ágnes: A kétnyelvű oktatás tannyelv-politikai problématörténete és jelenkora, Tankönyvkiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 26 nyelv: magyar
|
2003
adattárból, 2020. III. 31. |
Vámos Ágnes: Metafora a pedagógiában, Gondolat Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 66 nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2020. III. 31. |
Vámos Ágnes: A pedagógusok értékelésfogalmának elemzése metaforahálóval, In: Falus, Iván; Golnhofer, Erzsébet; Kotschy, Beáta; Lénárd, Sándor; Nahalka, István; Petriné, Feyér Judit; Réthy, Endréné; Szivák, Judit; Vámos, Ágnes; Golnhofer, Erzsébet; Nahalka, István (szerk.) A pedagógusok pedagógiája, Nemzeti Tankönyvkiadó (2001) pp. 283-307. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 29 nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2020. III. 31. |
Vámos Ágnes: Metafora felhasználása a pedagógiai fogalmak tartalmának vizsgálatában, MAGYAR PEDAGÓGIA 101: (1) pp. 85-108. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 34 nyelv: magyar
|
1998
adattárból, 2020. III. 31. |
Vámos Ágnes: Magyarország tannyelvi atlasza, Keraban Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 39 nyelv: Angol, magyar, német
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 195 |
|
|
|
|
|
|
|