Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 04. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Az olvasási, szövegértési folyamat szemkamerás vizsgálata az olvasástanítás szempontjából, In: Tolcsvai, Nagy Gábor (szerk.) A szövegértés kérdései, Gondolat Kiadó (2022) pp. 125-146. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2022. II. 05. |
Bóna Judit, Steklács János: Hangos olvasás közbeni hibázások, hibajavítások változása negyedik és ötödik osztály között, BESZÉDTUDOMÁNY-SPEECH SCIENCE 2: (1) pp. 154-172. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2022. II. 05. |
Steklács János, Bóna Judit: A hangos olvasás jellemzőinek változása 4. és 5. osztályos korban – Egy követéses pilotvizsgálat eredményei, In: Bóna, Judit; Krepsz, Valéria (szerk.) Nyelvfejlődés csecsemőkortól kamaszkorig, ELTE Eötvös Kiadó (2020) pp. 233-252. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2022. II. 05. |
Varga Szilvia, Pásztor Attila, Steklács János: An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders, ELEMENTARY EDUCATION ONLINE / ILKOEGRETIM ONLINE 19: (4) pp. 2322-2334. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban, Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2016
adattárból, 2023. IX. 01. |
Janos Steklacs: Eye tracking technology, as a new research field of education and methodology, In: Damien, Sagrillo; Alain, Nitschké; Friedhelm, Brusniak (szerk.) Leo Kestenberg und musikalische Bildung in Europa, Margraf Verlag (2016) pp. 131-144. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2022. II. 05. |
Steklács János, Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus mérések tartalmi kereteinek elméleti háttere, In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 15-31. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2010
adattárból, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Teaching Cognitive and Meta-Cognitive Reading Strategies, In: Garbe, Christine; Karl, Holle; Weinhold, Swantje (szerk.) ADORE - Teaching Struggling Adolescent Readers in European Countries, Peter Lang (2010) pp. 123-132. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol
|
2009
adattárból, 2023. IX. 01. |
Józsa Krisztián, Steklács János: Az olvasástanítás kutatásának aktuális kérdései, MAGYAR PEDAGÓGIA 109: (4) pp. 365-397. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 109 nyelv: magyar Teljes szöveg |
2005
adattárból, 2023. IX. 01. |
Steklács János: Funkcionális analfabetizmus a hipotézisek, tények és számok tükrében, Akadémiai Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 19 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 135 |
|
|