Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2019. III. 28. Közlemények |
2019
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor: Bevezetés a közösségimédia-pedagógiába, E-NYELV.HU MAGAZIN 2019: (1) FS dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor: Az újmédia az információközvetítő szakmákban, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 20: (1) pp. 82-104. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor: A közösségi-médiapedagógia, újmédia rendszer és a közösségi média, In: Balázs, László; H, Tomesz Tímea (szerk.) Utak és útkereszteződések., EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 185-194. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor: Új médiakörnyezet, újmédia-kompetenciák, In: Forgó, Sándor (szerk.) Az információközvetítő szakmák újmédia-kompetenciái, az újmédia lehetőségei, Líceum Kiadó (2017) pp. 9-24. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2015
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor, Antal Péter: The ICT foundations of the pedagogical profession, Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
|
2014
adattárból, 2019. III. 28. |
FORGÓ Sándor: Az újmédia-környezet hatása az oktatásra és a tanulásra, KÖNYV ÉS NEVELÉS: AZ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET FOLYÓIRATA 16: (1) pp. 76-85. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2009
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor: Az új média és az elektronikus tanulás, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (8-9) pp. 91-96. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 34 nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor, Hauser Zoltán, Kis-Tóth Lajos: Médiainformatika, EKF Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 45 nyelv: magyar
|
2001
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor: A multimédiás oktatóprogramok minőségének szerepe a médiakompetenciák kialakításában, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 12: (7-8) pp. 69-77. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 25 nyelv: magyar
|
1999
adattárból, 2019. III. 28. |
Forgó Sándor: Javaslat a multimédia oktatóprogramok (alkalmazások) felhasználási, fejlesztési és értékelési feltételrendszerére a nyitott rendszerű szakképzési formákban, In: Papp, Lajos (szerk.) Tanulmányok a nyitott szakképzésről 1., Műegyetemi Távoktatási Központ (1999) pp. 187-226. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 16 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 123 |
|
|