Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 07. Közlemények |
2023
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor Á.: Epistemic Beliefs and Physics Teacher Education, In: Heron, Paula R. L.; Taşar, Mehmet Fatih (szerk.) The International Handbook of Physics Education Research: Special Topics, AIP Publishing (2023) pp. 11-30. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor Á.: History of science in Hungary: Stewardship and audience in periods of institutional and political change, CENTAURUS 63: (3) pp. 585-602. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor: The contribution of laboratory studies, science studies and Science and Technology Studies (STS) to the understanding of scientific communication, In: Leßmöllmann, Annette; Dascal, Marcelo; Gloning, Thomas (szerk.) Science Communication, De Gruyter Mouton (2020) pp. 123-142. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. I. 03. |
Allchin Douglas, Zemplén Gábor Á.: Finding the place of argumentation in science education: Epistemics and Whole Science, SCIENCE EDUCATION 104: (5) pp. 907-933. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor: Fokozódó polaritás - Goethe módszere és a strukturálódó megismerés, Typotex Kiadó; MTA Bölcsészettudományi Kutatóközpont dokumentum típusa: Könyv/Monográfia nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor Áron: Diagrammatic carriers and the acceptance of Newton’s optical theory, SYNTHESE 196: (9) pp. 3577-3593. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor Á: Theory-Containment in Controversies: Neurath and Müller on Newton, Goethe, and Underdetermination, JOURNAL FOR GENERAL PHILOSOPHY OF SCIENCE 49: (4) pp. 533-549. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2009
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor Á: Putting Sociology First—Reconsidering the Role of the Social in ‘Nature of Science’ Education, SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS 18: (5) pp. 525-559. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 24 nyelv: angol URL |
2008
adattárból, 2024. I. 03. |
Kutrovátz Gábor, Láng Benedek, Zemplén Gábor: A tudomány határai, Typotex Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 56 nyelv: magyar
|
2007
adattárból, 2024. I. 03. |
Zemplén Gábor Á: Conflicting Agendas: Critical Thinking versus Science Education in the International Baccalaureate Theory of Knowledge Course, SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS 16: (2) pp. 167-196. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 23 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 128 |
|
|