Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 13. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. III. 03. |
Sárospataki Barnabás, Mészáros György: Sexuality in teaching – good, bad or ugly? Lessons from a collaborative ethnographic study, REVISTA DE STIINTELE EDUCATIEI / JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 23: (1) pp. 3-21. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2023. III. 03. |
Mészáros György: Kritikai pedagógiák - megközelítések és viták, FORDULAT (28) pp. 22-42. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2023. III. 03. |
Neumann Eszter, Mészáros György: From Public Education to National Public Upbringing, In: Kenneth, Jones; Anna, Traianou (szerk.) Austerity and the Remaking of European Education, Bloomsbury Publishing (2019) pp. 117-146. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. III. 03. |
Mészáros György, Lukács Lilla Judit, Szondi Boglárka: Democratic school governance for inclusion: a whole community approach, Council of Europe Publishing dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2019
adattárból, 2023. III. 03. |
Kateřina Hodická, Dagmar Krišová, Lilla Lukács, György Mészáros, Lenka Polánková, Dorottya Rédai, Réka Sáfrány, Claudia Schneider, Lukáš Slavík, Renate Tanzberger: Gender in national education documents and teaching resources, and in teachers' pedagogical approaches and everyday teaching practices in Austria, the Czech Republic and Hungary - Comparative Report, In: Rédai, Dorottya; Sáfrány, Réka (szerk.) Gender in national education documents and teaching resources, and in teachers' pedagogical approaches and everyday teaching practices in Austria, the Czech Republic and Hungary, Towards Gender Sensitive Education (2019) p. 1. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2018
adattárból, 2023. III. 03. |
Tóth Tamás, Mészáros György, Marton András: We should've made a revolution: A critical rhapsody of the Hungarian education system's catching-up revolutions since 1989, POLICY FUTURES IN EDUCATION 16: (4) pp. 465-481. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. III. 03. |
Mészáros György: The position of an educational researcher in a semi-peripheral region, In: Lotar, Rasinski; Dave, Hill; Kostas, Skordoulis (szerk.) Marxism and Education: International Perspectives on Theory and Action Marxism and Education, Routledge (2018) pp. 89-100. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2017
adattárból, 2023. III. 03. |
Mészáros György: Pedagógiai etnográfia, ELTE Eötvös Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2023. III. 03. |
Mészáros György: The “Gay Eye” of a Researcher and a Student in a Hungarian School, In: Paul, Smeyers; David, Bridges; Nicholas, C. Burbules; Morwenna, Griffiths (szerk.) International Handbook of Interpretation in Educational Research, Springer International Publishing (2015) pp. 705-726. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2023. III. 03. |
Takács J, Dombos T, Mészáros Gy, P Tóth T: Don’t Ask, Don’t Tell, Don’t Bother, In: L, Trappolin; A, Gasparini; R, Wintemute (szerk.) Confronting Homophobia in Europe, Hart Publishing (2012) pp. 79-105. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 14 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 30 |
|
|