Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. III. 17. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. III. 17. |
Törley Gábor, Zsakó László, Bernát Péter: Didactic Connection between Spreadsheet and Teaching Programming, ATHENS JOURNAL OF TECHNOLOGY & ENGINEERING 9: (2) pp. 77-94. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. III. 17. |
Szlávi Anna, Bernát Péter: Young women's barriers to choose IT and methods to overcome them - A case study from Hungary, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 19: (1) pp. 77-101. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2021
adattárból, 2024. III. 17. |
Törley Gábor, Zsakó László, Bernát Péter: Didactic Connection between Spreadsheet and Programming Teaching, In: Gregory, T. Papanikos (szerk.) Abstract Book 23rd Annual International Conference on Education 17-20 May 2021, Athens, Greece, Athens Institute for Education and Research (2021) p. 32. dokumentum típusa: nyelv: angol
|
2021
adattárból, 2024. III. 17. |
Gábor Törley, Péter Bernát: Spreadsheet As An Algorithm Visualization Tool, In: Abonyi-Tóth, Andor; Stoffa, Veronika; Zsakó, László (szerk.) Proceedings of XXXIV. DidMatTech 2021 Conference, ELTE Informatikai Kar (2021) pp. 15-27. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. III. 17. |
Bernát Péter, Szlávi Anna: Lányok az informatikában – Módszerek és esettanulmányok a nők eredményesebb bevonására, In: Zsakó, László; Szlávi, Péter (szerk.) INFODIDACT 2020, Webdidaktika Alapítvány (2020) 4 dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. III. 17. |
Bernát Péter: Evaluation of Block-Based and Text-Based Coding, CENTRAL-EUROPEAN JOURNAL OF NEW TECHNOLOGIES IN RESEARCH EDUCATION AND PRACTICE 2: (2) pp. 15-25. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. III. 17. |
Bernát Péter: A bevezető programozástanítás stratégiái, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2019
adattárból, 2024. III. 17. |
Bernát Péter, Zsakó László: Programozás tanítási módszerek - stratégia a kezdetekre, In: Szlávi, Péter; Zsakó, László (szerk.) InfoDidact2019, Webdidaktika Alapítvány (2020) pp. 49-57. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. III. 17. |
Bernát Péter: Elsőéves informatikus hallgatók visszajelzése a programozástanítás minőségéről a közoktatásban – Egy kérdőíves felmérés tapasztalatai, In: Zsakó, László (szerk.) INFOEra 2018, Webdidaktika Alapítvány (2018) p. 1. dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke nyelv: magyar
|
2017
adattárból, 2024. III. 17. |
Bernát Péter, Zsakó László: Methods of teaching programming - strategy, In: Veronika, Stoffová; Roman, Horváth (szerk.) New methods and technologies in education and practice: Proceedings of XXX. DIDMATTECH 2017., Trnava University in Trnava, Faculty of Education (2017) pp. 40-50. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 8 |
|
|